Welkom in perth

11 maart 2020 - Perth, Australië

Eigenlijk werd ik donderdag redelijk ok wakker na kort te hebben geslapen. Ik had de kinderen wel gehoord in de ochtend maar ik mocht nog blijven uitslapen zeiden ze. Ik ben er rond 10 uur toch maar uit gegaan. Samen met de au pair Aishe wat huishoudelijke klusjes gedaan. Ze is net 20 en komt uit Australië. Ze was maar een maand in het gezin om het gat eigenlijk op te vullen tussen mij en de vorige aupair. Ze heeft geen rijbewijs dus we halen om 13.00 uur lopend de kinderen uit school. En.....tot mijn verbazing is dat de vrije school. Nee dat ga je niet menen. De kinderen zitten op een Steiner school. Zie foto's!! Alles is helemaal op de antroposofische manier geregeld. Heel gaaf!! Ik ga me hier wel thuis voelen en waarschijnlijk ook wel wat doen daar. Ik had gelijk ook een intressant gesprek met de leerkracht. De kinderen zijn schattig om te zien maar erg druk en luisteren is niet echt hun hobby. Ze vinden mij wel intressant. Al lopend terug naar huis kwam ik erachter dat ze dol zijn op fantasie verhalen en zingen. Dat helpt bij het afleiden als ze dingen niet willen. Er is thuis ook geen tv en weinig speelgoed. Thuis gaan de kinderen douchen en slapen zodat ze in de avond naar de kerk kunnen. Ok, geen oordeel Wendy. Maar deze mensen gaan dus iedere avond naar de kerk. Church of christ!! En in het weekend meerdere malen zelfs. 😳 Ik ben 1x mee geweest naar hun kerk maar daarover later. 🕍 In de avond naar de winkel geweest om wat boodschappen te doen voor mij bv koffie. Wijn lijkt me toch niet zo gepast 😜 Daar kwam ik erachter dat het hier best heel duur is. Dus sparen zal niet echt lukken ben ik bang. Zo dag 1 in het gezin zit erop. Ik voel me raar moe maar slapen lukt niet echt!! Is dit nu een jet lag??

1. Juanita:
    11 maart 2020
    leuk om te lezen!!!veel liefs xxx en veel plezier daar aan de andere kant van de wereld,xxx
  2. Adrienne:
    11 maart 2020
    Wauw, heel bijzonder allemaal weer!😳😅
    Dikke kus💋🍀
  3. Jacqueline:
    14 maart 2020
    Wat een avontuur allemaal. Je beschrijft het leuk Wen, super om te lezen. Veel plezier! 😘