Australië avontuur

10 maart 2020 - Perth, Australië

Eerst maar bij het begin beginnen. Soms wil je ineens je droom volgen, een midlife tussen jaar, meer van de wereld zien en jezelf uitdagen nieuwe ervaringen op te doen. Het schijnt dat ik wel aardig met kinderen kan opschieten😉dus keus voor aupair was snel gemaakt. En na wat leeftijdsdiscriminatie bij diverse organisaties......tja bij 30 schijnt daar het leven op te houden. Vond ik een match op een aupair website!! Na wat geapp en videobellen met het Filippijns gezin in perth Australië besloot ik de stap te wagen. 2 kinderen, jongetje van 5 en meisje van 4 jaar oud. Ook voor een werkvisum was ik again te oud. Maar uiteindelijk een toeristenvisum gekregen voor half jaar. En dan even Australië uit en bij terugkomst kan ik nog een half jaar blijven. Iemand leuke ideeën om naartoe te reizen? Ik dacht zelf aan Bali!! 😎🍹3 maart weggebracht door mam en zus!! 1 grote koffer en handbagage. Ik kreeg 2 dagtickets en de 3e zou ik in Kuala Lumpur krijgen. Het afscheid op Schiphol en van iedereen trouwens viel me erg mee. Maar ik ga natuurlijk op een soort lange vakantie. Nieuwe avonturen beleven en iedereen die ik lief heb blijft natuurlijk achter. Maar ofcourse ga ik iedereen vreselijk missen. Ik zal daar in me uppie gerust nog lastige momenten krijgen. Om 18.00 van Adam naar Istanbul ging prima. Luxe vliegtuig en er zat niemand naast me. Maar....ook hier weer formulier invullen voor het corona virus.  In Istanbul mega end lopen naar mijn gate. Er kwam geen einde aan al die gangen. Straks mis ik mijn vliegtuig nog. 🙄 Van Istanbul naar kuala Lumpur was lang. Slapen lukte niet echt. Korte slaapjes en vliegtuig zat erg vol. Wel tv voor je stoel. En steeds eten en drinken volop. Bij Kuala Lumpur stond iemand keurig te wachten op ons. Want er waren meer mensen die naar Perth gingen. Ze had onze boardingpassen en ze bracht ons netjes naar onze gate. Gelukkig want we moesten ook een stuk met de bus. Ondertussen was ik al een nacht en een dag onderweg. En overal op alle vliegvelden mensen met mondkapjes op. Hele vreemde gewaarwording!! En....weer corona formulier invullen in het vliegtuig!! God waar heb ik die pen toch gelaten. Een vriendelijke vol getatoeëerde schot die naast me zat bood me zijn pen aan. En daarna stopte hij niet meer met praten......😬Rond half 1 woensdagnacht kwam ik eindelijk aan in Perth. Oh my god,  ik ben er!! Nu maar hopen dat die mensen er zijn om me op te halen......En dat het geen seriemoordenaars zijn.......😝 Maar ze waren er allebei en ik kreeg gelijk knuffels. So far, so good!! Snel naar hun huis zodat iedereen kan slapen. Ik deel tot zondag nog een kamer met de vorige aupair. Zij kan me mooi wat dingen ook uitleggen!! Weltruste!! Ik probeer van de blog een soort dagboek ook te maken. Dus sorry misschien voor het vele leeswerk soms. Ik hoop mijn reisblog  af te drukken in een soort boekje. Leuk om te bewaren. 😎🦘🌳✈

Ik loop wat achter met schrijven maar hoop dat gauw in te halen. Best druk leven ineens. Ik draai nu een heel huishouden met jonge kinderen!! 😊

1. Gudi:
    Mooi om te lezen Wen
  2. Petra:
    Héérlijk om te lezen Wen, je volgt je hart 💜😘
  3. Dianne:
    10 maart 2020
    Fijn dat je er bent. Ik ben benieuwd naar alle verhalen 🤗😘
  4. Marjo:
    Fijn om te lezen Wen! ❤️😘
  5. Monique:
    Geweldig om te lezen Wendy! Dappere vrouw ben je, 💪😘
  6. John:
    10 maart 2020
    Mijn stoere Wendy! Je gaat een mooi avontuur tegemoet met weer heel veel nieuwe ervaringen...
  7. Patricia:
    10 maart 2020
    Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen, ik ben benieuwd naar de komende verhalen van hoe je het daar hebt.
  8. Adrienne:
    10 maart 2020
    Heel leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van je avonturen!! Heel veel succes en plezier lieve zus!😘💕 You can do it!💪🏼
  9. Petra Leegwater:
    11 maart 2020
    Dat was een barre reis, Wendy!
    Nu gaat het beginnen; geniet ervan.