Naam:
3233
Video’s:
204

Over mij

Wat maakt dat ik naar Australië ben gegaan. Tja, misschien een wens die ik nog stiekem had. En als je dan je midlife leeftijd bereikt dan kijk je terug op je leven, maar je kijkt ook vooruit. Wat wil ik nog doen, bereiken, beleven en ervaren in mijn laatste helft van mijn leven. Ik ben altijd iemand geweest die op zoek was naar nieuwe ervaringen op elk vlak. Best vermoeiend maar ook heel leerzaam. Na de scheiding van mijn allerliefste maatje ben ik antikraak gaan wonen. En dat brengt natuurlijk risico's met zich mee. Dus de 2e school in Volendam was na 4 dagen al einde verhaal. Ik ben toen ook gaan nadenken over mijn baan. De bso de natuurfontein is een prachtig concept!! Zo mooi dat dit er voor kinderen is. Alleen kon ik er qua energie op de een of andere manier niet aarden. Ik voelde me zo verantwoordelijk voor al die kinderen en ook het rijden met de bakfiets dwars door de stad viel me zwaar. Dus heb ik mijn contract niet laten verlengen. Dus.....geen relatie, geen huis,  geen baan!! Dus dan toch maar die lang gekoesterde droom volgen. 🏞✈😎🦘

Over mijn reis

Het was nog een hele puzzel om een gezin te vinden. Alle aupair organisaties zijn er namelijk alleen voor jongere!! Ben je ouder dan 30 dan is een tussenjaar niet meer mogelijk. Maar ik ben niet voor 1 gat te vangen. In Duitsland bestaat wel zoiets als granny aupair. Soort vrijwilligers organisatie. Maar he.....Ik wil wel betaald en het woord granny stond me ook niet echt aan. Na lang zoeken vond ik een internationale aupair organisatie. Ik heb een profiel aangemaakt en hop.....heel veel aanbiedingen. Ook een gezin in Sint maarten bv. Maar Australië leek me wel mooi!! Gezin zag er lief uit dus snel videobellen geregeld. Toen nog een visum. Ook daar kun je niet werken als je ouder ben dan 30. Weer leeftijdsdiscriminatie!! Dus dan maar leugentje om bestwil. Ik ga vrienden bezoeken!! 🤓 vele opgestuurde documenten verder werd mijn toeristen visum vrij snel goedgekeurd. Half jaar visum en dan moet je even uit Australië reizen bv bali 😜🍹Daarna mag ik nog een half jaar blijven. In december is het hier zomervakantie. Dus dan ga ik denk ik hier wat rondreizen. En daarna back to Holland!! 🥶✈🤪

Bezochte landen

Ik heb 5 landen (2%) bezocht:

Australië, Indonesië, Japan, Nederland, Verenigde Staten.