Vrijdag 6 maart 2020

12 maart 2020 - Attadale, Australië

Ok....wakker worden met een jetlag is niet fijn. Slecht geslapen en pas tegen de ochtend goed in slaap vallen. En dan doodmoe wakker worden met hoofdpijn. Iedereen is al weg behalve aupair aishe. Ik hoor dat manna om 1 uur uit is. En omdat lopen best vermoeiend is voor de kinderen in de warmte besluit ik dapper de auto te nemen. Ik heb een eigen knalrode Volkswagen. Best geinig karretje. Maar oh my god wat was het spannend!! Aishe gaf aanwijzingen godzijdank!! Links blijven Wendy, links blijven. Maar het kijkt ook anders in je spiegels ofzo. En het gevoel van hoever je bij de stoeprand vandaan ben is vreemd!! 😬🚘Aishe ging gauw Manna ophalen en toen zijn we naar een prachtig park gereden. Zie foto's. Aan een prachtig meer. Echt om de hoek van de school. Daar heerlijk gespeeld met manna en toen weer naar school om mango om 3 uur op te halen. Gelukkig is dat alleen op vrijdag zo. Rest van de dagen zijn ze tegelijk uit. Ik ben best trots op mezelf dat ik het aandurfde.....met Aishe naast me. Bij school zijn alle ouders heel open en maken snel een praatje met je. Thuis weer ritueel.......douchen, voorlezen en slapen. Want in de avond wacht god op je. ⛪Ik probeer mango wat te masseren. Hopelijk helpt dat wat voor de rust in zijn koppie!! Het is een heel intelligent, snel overprikkeld en gevoelig jongetje!! Ik voel dat er meer is dus mijn nieuwsgierigheid als zorgcoach is alweer gewekt. 😄

Aishe heeft nog steeds alle kastruimte voor haarzelf dus ik leef nog even uit mijn koffer. En daar kwam ik ineens een onbekend boekje tegen. Wat is dit nu!! Het blijkt een verrassing te zijn van Jona. Met allemaal mensen die er iets liefs in hebben geschreven. En zelf heeft ze me supergaaf getekend!! Zie foto!! Tja dan rollen er wel een paar tranen natuurlijk!! Dan is het ineens heel gek en onwerkelijk dat ik in Australië zit. Helemaal in mijn eentje!! En niemand om even lekker tegenaan te kletsen. Maar lieve lieve Jona onwijs bedankt voor deze verrassing!! 😘😘😘😘

Ik plaatst hier en daar ook wat foto's en filmpjes van de kinderen.  Ik zou het fijn vinden als jullie die niet verspreiden. Dank jullie wel!!

1. Pieter Muntjewerf:
    13 maart 2020
    Mooie verhalen al wen,zal wel wennen zijn elke dag naar de kerk 🙈,tot horens groeten pieter