Weekend 13 en 14 juni

15 juni 2020 - Perth, Australië

Zaterdag komt Mike me al op tijd ophalen. Ik vertel maar gelijk de boodschap van Leigh. Leigh is op dat moment niet thuis. We praten er lang over en we gunnen Leigh haar huis in het weekend. Geen probleem!! Wij vinden altijd wel een plek om te kamperen. Maar Mike vind wel dat we misschien naar een plek moeten zoeken voor het geval Leigh ook doordeweeks haar huis terug wil. We kunnen sowieso natuurlijk naar tuutday waar zijn ouders ook wonen. Maar dat is toch een uur rijden vanaf hier. We gaan het zien!! Eerst maar naar Wokka voor een band oefen sessie. En eindelijk heb ik voor jullie mijn lied op video kunnen vastleggen die Mike voor mij heeft geschreven. "A jumper never mind '. 😅

Alle drie de mannen spelen waanzinnig goed gitaar en Wokka dan basgitaar. Het is nog even oefenen om goed op elkaar af te stemmen. Maar ik vind het knap wat ze voor geluid kunnen produceren met die instrumenten. Very Nice!

Na de oefensessie gaan we naar een vriend van Mike,  Ben. Een nog jonge gast begin 30. Hij woont in een vrij groot huis en we mogen er ook 2 nachtjes slapen. Zie foto's!! Zaterdag avond gezellig eten en borrelen en muziek luisteren. En zondag maken we een Bush wandeling nabij een rivier. Zie foto's. We zien van alles en ook een paar kisten met een bijennest erin. 🐝

In de avond koken Mike en ik. Het is fijn om even niet in de landcruiser te hoeven slapen. En met meer dan 6 slaapkamers en 2 badkamers heb je ook geen last van elkaar. Beetje groot huis voor hem alleen. Maar hij werkt hard als manager in een patisserie fabriek en hij wil graag een eigen bierbrouwerij opzetten. Maar hij wil uiteindelijk wel wat kamers verhuren. Dus natuurlijk vraagt Mike of dat eventueel een optie voor ons zou kunnen zijn. Ben vind het prima!! Maar we gaan eerst over een paar weken op vakantie en dan zien we wel verder. Huis is 20 min rijden van mijn werk. Maar wel prachtige omgeving. En het huis is very Nice!! 🏠

Maandagochtend vroeg rijden we weer naar coolbellup. Het voelt voor Mike nu niet meer fijn om in het huis van Leigh te zijn. Dus als ik de kinderen naar school heb gebracht komt Mike nog even bij me buurten in het huis van het aupair gezin. We praten over de vakantie en wat we allemaal nodig hebben. Wokka heeft heel lief een soort buitenwc voor me gemaakt. En als grapje heeft hij hem goud gespoten. De bushtroon voor Wendy haha.....!! Foto volgt nog. Wokka is werkelijk een ontzettende lieverd!!

Weekend is weer omgevlogen dus nu weer volop aan de huishouding en met mango en manna in de weer.

Lieve groetjes van mij!! 😘🙋‍♀️