Vrijdag 26 juni start vakantie

1 juli 2020 - West-Australië, Australië

Eindelijk gaat het dan gebeuren. Altijd lastig wat je wel en niet meeneemt op zo'n trip. Geen ervaring met australische landcruiser kampeer trips. 😅 Mike haalt me rond 12 uur op en gelukkig schrikt hij niet van alle spullen die ik denk nodig te hebben. Hij is met de kleine auto van zijn ouders. We rijden richting Tuutyay en ik zie langzaam de omgeving veranderen. Overal bomen en groene heuvels. Ik kijk nu al mijn ogen uit. In de winter valt er veel regen zodat het overal groen is. We stoppen bij een veld waar 2 Kamelen grazen en 3 ezels. 1 Ezel komt gezellig buurten en als we hem aaien laat hij grappig zijn tanden zien. 🐪 We rijden verder naar zijn ouders. Zij wonen eigenlijk letterlijk in een natuurreservaat. Een groot bord in de ingang met fam Barnett erop geschreven. En dan een lange lange oprit door de Bush naar het huis. Vlakbij het huis heeft zijn vader een soort voederplaats gemaakt voor vogels en wilde dieren. En nu duimen dat ik ze zie. Zijn moeder praat honderduit en Mike maakt lunch. Zijn vader verteld over alle vogels die ik rond de voederplaats zie. Vooral de blauwe Ren vind ik prachtig. In de avond maken Mike en ik eten en ook voor de dagen erop. Dat nemen we mee voor aankomende dagen in plastic bakjes. En dan ineens is daar een kangeroe die bij de voederplaats komt buurten. Ik ben echt zo blij als een kind en staar vol ontzag uit de dubbele schuifpui raam. Ik ben iets te enthousiast waardoor de kangeroe weer weghopt. Maar hij komt de hele avond af en aan even knabbelen. En ook een kleine bandicoot komt even kijken. En dan zit er op het platform bij de boom een brush tale possum. Wat een schattig eekhoorn achtig beestje. Zijn vader geeft me gauw een stuk banaan en het beestje eet uit mijn hand. Ik kan hem zelfs aaien. Hele zachte vacht. Ik blijf een tijd gebiologeerd staan kijken. Wat een mooie ervaring om al die dieren in het wild te zien. 🐿😊🦘 vaders laat me ook nog veel foto's zien van hun reizen door Australië met krokodillen 🐊 en prachtige natuur en watervallen. Ga ik dat allemaal zien??? Waarschijnlijk wel en van de spanning kan ik die avond niet slapen. Wat een enorme bofkont ben ik en wat geniet ik van alles. Ik kijk naast me en daar ligt een lieve, zachtaardige, bijzondere, geweldige en fantastische man die ontzettend gek op me is en dat op alle mogelijke manieren laat blijken. We hebben het zo fijn samen. No wishes anymore!! Nu toch maar proberen te slapen.........morgen grote on the road dag voor de boeg. 🛣🙋‍♀️💋

Sorry dat niet alle foto's even scherp zijn. 🤔😊en ofcourse loop ik achter met plaatsen. Af en toe WiFi maar niet veel. Lastig om balans te vinden tussen genieten en alles loslaten en alert blijven voor mooie foto's en blog schrijven.  Maar het is prachtig om later terug te kunnen kijken op al die mooie herinneringen. 😄 tot gauw!!

1. Adrienne:
    1 juli 2020
    Nou dit is toch wel echt fantastisch dat je dit mag meemaken hoor sis!! Echt geweldig!!🤩💜☀️🍀🦘 heel veel plezier met alles wat je nog gaat beleven💋💋
  2. Monique:
    5 juli 2020
    Echt Wen wat een prachtige omgeving van dieren en de natuur waar je je in bevindt.Genieten van alles wat jullie nog gaan beleven en zien. Hylarische foto van de Ezel😁😉Dikke kus 😘