Vrijdag 24 juli

27 augustus 2020

We worden wakker met het besef dat de vakantie voorbij is.  Wat hebben we veel beleefd en wat was het allemaal bijzonder. Het zal ook wel even duren voordat we alles hebben verwerkt en we zullen nog lang napraten over alles.

We pakken alles in en na het ontbijt rijden we richting Tuutyay. Maar we besluiten dat we nog 1x Een track zoeken en dan zaterdag naar tuutyay rijden. Dan hebben we zondag nog om uit te rusten en op te ruimen. Raar idee dat ik maandag weer moet werken. Nog maar even niet aan denken. Terwijl we weer op weg zijn veranderd het landschap weer. Overal groen en bloemen. Bijzonder land!! Rond de middag zijn we vlakbij Geralton. En dan ziet Mike ineens een grote dubbeldekkerbus staan. He, I know those people. Hij rijdt het pad op en roept Carla. Mike kent ook zoveel mensen. Carla komt al snel aangelopen en is dolblij om Mike te zien.

Ze kennen elkaar van Cue. Daar runde zij en haar man het hotel restaurant de merchandise.  Ze noemde haar de Queen. We mogen op het pad overnachten en gebruik maken van wc douche etc. En als ik verder loop kijk ik mijn ogen uit. Deze mensen zijn hoorders. Ze verzamelen werkelijk alles. Binnen staat alles vol met antieke spullen en propvol andere zooi. Er is een schuur met oude opknapauto's, en nog een schuur met harleys. Hobby van haar man. En dan hebben ze nog van alle soorten dieren. Ze fokken met gekleurde papegaaien.  En ze hebben ook andere papegaaien. 3 varkens, paar biggetjes, 2 honden, Kippen, schapen, geiten en 2 alpaca 's. En overal staan kooien met vogels, parkieten en ik weet niet wat voor soorten allemaal. Een hele dierentuin. Ik ben er stil van. Ik loop braaf achter Mike en Carla aan, terwijl Carla ons alles laat zien. Zie foto's en filmpjes. Binnen zie ik ook nog kikkers en slangen.

Na het eten mag ik de slangen ook vasthouden. Wow, ook weer even meegemaakt op de valreep. 1 slang is klein en kruipt zo in mijn nek. De ander is een stuk groter en sterker en die kan bijten. Ik voel de kracht van zijn spieren. Wat een beesten. Maar ik geef ze ook graag weer terug!! Mike speelt natuurlijk zijn gitaar en laat wat van zijn nieuwe nummers horen. Carla is groot fan van zijn muziek. We maken het niet laat en duiken op tijd de landcruiser in. Want in hun huis is geen plek leeg.........🤪.

Zaterdag 25 juli

Wakker worden door een kakofonie van dierengeluiden. Oh ja, we zijn in een soort dierentuin. 🐐🦜🐍🐷 Carla heeft een heerlijk ontbijt voor ons gemaakt en ze vind het jammer dat we al snel weer op pad gaan. We beloven snel een keertje terug te komen. Ik aai nog even gauw mijn favouriete papegaai over zijn tong. Vind ie lekker!! En hij zegt "goodbye " . Grappig die pratende papegaaien.

En dan naar Tuutyay waar zijn vader en moeder alles willen weten over onze vakantie. Tja.....waar zullen we eens beginnen. We vertellen zoveel we kunnen en ruimen daarna de landcruiser uit. Morgen uitslapen en dan brengt Mike me op tijd naar Leigh. Kan ik daar mijn spullen weer ordenen. Dag onvergetelijke,  magische, prachtige, adembenemende vakantie. Dit zal ik nooit meer vergeten!! ☺🦘🤩

1. Maureen:
    28 augustus 2020
    Ooh Wendy, ik moet ook even afscheid nemen van jouw vakantie!😢...wat een mooie verhalen. Extreem van genoten!!!
  2. Wendy Muntjewerf:
    1 september 2020
    Haha....nog even wachten en dan ga ik weer op avontuur. Waarschijnlijk eerst klein weekje down south. En dan in december gaan we met Ben op kristallen jacht. Dus.....ik hou jullie op de hoogte!! En lief je berichtjes steeds. 😘
  3. Patricia:
    28 augustus 2020
    Nou idd ik hing echt aan je lippen wat een mooie en bijzondere verhalen en avonturen die nemen ze je zeker niet meer af!
  4. Patricia:
    28 augustus 2020
    En wat fijn dat Mike zo veel mooie mensen kent!
    Krijgen we nog wel te horen wat die hoge alien piep was of zijn jullie daar zelf ook niet achter gekomen?
  5. Wendy Muntjewerf:
    1 september 2020
    Ja Mike is een enorm sociaal mens. Heel spontaan en open naar iedereen. En sorry......voor ons blijft dat aliengeluid waarschijnlijk ook voor altijd een raadsel!! Sommige dingen blijven een mysterie!! 👽 bedankt voor je berichtjes. Lief!! 🤗