Vrijdag 2 oktober Denmark

16 oktober 2020 - Denmark, Australië

Ik heb goed geslapen maar Mike weer niet. Hij is steeds wakker geworden door het geblaf van de honden. Hij is wat grumpy. Oei,  zo ken ik hem helemaal niet.  Maar het is ok. Ik snap het heel goed. We nemen na het ontbijt afscheid en rijden naar het strand om even uit te waaien. Daar worden we allebei blij van. De geur, het zand onder je voeten en het geluid van de golven. 🏖

Daarna rijden we naar de valley of the giants. Mega grote bomen!! En via een loopbrug kun je de bomen van heel hoog bekijken. De brug beweegt een beetje en je kan er ook wat doorheen kijken. Daar krijg ik wel wat kriebels van in mijn buik. En natuurlijk beweegt Mike de brug nog even extra......en hij moet daarna erg lachen om mijn bange gezicht. Maar ik ben blij dat hij weer lacht en grapjes maakt. De bomen zijn prachtig en eigenlijk zeggen de foto's en filmpje genoeg. 🌳

We rijden naar Denmark. Niet te verwarren met Denemarken. Dat ligt iets verder uit de route 🤪 Denmark is een schattig plaatsje vlakbij de kust. We logeren bij Suzy en Dale. Suzy is kunstenares en schilderd de prachtigste schilderijen.  Ze is ook wat spiritueel en ik heb gelijk een klik met haar. Dale is een zachte lieve man met een baard. En er is een hond genaamd Luna.  Ja, hier voel ik me gelijk thuis. We eten pizza op het terras met de heater aan. Het is nog steeds wat fris down south. Suzy en ik kletsen de hele avond over van alles. Wat een leuke vrouw!!

Maar al snel komt de man met de hamer. Vooral Mike is heel moe. Suzy neemt ons morgen mee voor een strand wandeling op lights beach. De stranden zijn hier waanzinnig mooi dus daar heb ik nu al zin in.  🥰 We hebben een eigen slaapkamer met een prachtig schilderij van Suzy boven ons bed. Ik ben dankbaar dat ik zoveel bijzondere mensen mag ontmoeten. 😍

Ik probeer in een sneltrein vaart mijn vakantie in mijn blog te schrijven. Maar ik kom nu wat in tijd nood. Het is nu in werkelijkheid alweer 16 oktober. Morgen heb ik een Halloween feest waar Mike en zijn band optreed. Heel veel zin in en ik zal wel foto's maken en filmpjes. Daarna gaan Mike en ik een weekje naar tuudyay waar zijn ouders wonen. En eigenlijk gaan we daar niet zoveel doen. Uitrusten!! Maar ik heb er geen WiFi dus geen mogelijkheid om mijn blog te schrijven. Maar het komt altijd weer goed. Dikke knuffels en keep gezond!! 😘