Vrijdag 16 sep. Grot

16 september 2022 - Dunsborough, Australië

Vandaag de Ngilgi grot bezocht. Prachtige druipstenen. Blijft fascinerend hoe zoiets uit de natuur ontstaat. Drup drup en voile, kunstwerk waar je u tegen zegt. Maar mooie foto's maken in een donkere grot lukt nooit mooi. Dus zullen jullie je Fantasie moeten gebruiken.

Er zijn enorm veel van dit soort grotten rondom Dunsborourgh. En veel ook nog niet volledig ontdekt. Lijkt me best spannend om nieuwe grotten te ontdekken. Met zo'n lamp helm op je hoofd en ik zou dan een touw om mijn middel doen. Ik ben namelijk erg slecht in het vinden van de weg terug. Eigelijk ben ik sowieso slecht met mijn weg ergens vinden. Dus misschien niet zo'n goed idee om een onbekende grot in te gaan. Behalve met Jona. Zij heeft een ingebouwde GPS die overal werkt. 🛣😊

Na de lunch nog even op een mooi strandje chillen. Eagle bay genaamd. En dan ziet Jona ineens 2 walvissen heel dichtbij. WAT!! We geloven onze ogen niet. Zodra je het wil filmen of vastleggen zijn ze alweer onder water. 1x sprong er eentje heel hoog in de lucht. Wat een prachtig en ook wat onwerkelijk gezicht. Net alsof je naar een film op tv zit te kijken. Mooi kado!! 🐋🐳

Ik ben nog steeds heel moe!! Veel hoofdpijn ook!! Maar door de vele afleiding door alles hou ik het wel vol. Ik eet zo min mogelijk suiker, geen alcohol en veel gezonde dingen. Dan heb ik in ieder geval het idee dat ik het niet erger maak. 😅😘

1. Dianne:
    Super hoor!!! Je zorgt goed voor je lijf. Geniet en heb geduld 🤗🥰
  2. Esther Wolters:
    Prachtig
  3. MNQ:
    16 september 2022
    Wat ontzettend gaaf dat jullie dolfijnen en nu zelfs ook walvissen hebben gezien!💙
    Dankjewel voor je mooie verhalen!
    Pas wel echt goed op jezelf! Missch kan je toch een middagtukkie inplannen.. soms 😉
    Lieve groetjes en veel plezier samen😘
  4. Wendy Muntjewerf:
    18 september 2022
    Ja ik doe inderdaad nu middagslaapjes. Dan laat ik Mike en Jona hun gang gaan.
    Bedankt voor je lieve berichtjes. Doet me goed!! 😊😘
  5. Renate:
    16 september 2022
    Wauw super zeg. Die schelpjes zijn ook zo mooi. Rustig aan lieve Wen. Pas goed op jezelf. 😘
  6. Monique:
    16 september 2022
    Prachtige foto"s van de drup,drup grot hoor👌en walvissen gespot geweldig🐳.Ha ha je gps systeem i now 😄😉.Lieverd blijf zo goed voor jezelf zorgen dan komt het goed ,stapje voor stapje in de mooie omgeving waar je nu bent 🙏😘.Miss you love you 💗
  7. Igor Wijnker:
    17 september 2022
    Wat is het prachtig daar. Geniet ervan.
  8. Cécile:
    18 september 2022
    Jemig Wendy, wát een hoop indrukken in korte tijd... Rustig aan hé, je hebt (minstens) een heel jaar 😉
    Zo leuk om mee te lezen en te kijken!
    Hoop dat je je gauw (wat) beter voelt ❣️