On the road 15 sep

15 september 2022 - Dunsborough, Australië

De koningin van Engeland is, zoals jullie ook vast hebben gehoord, overleden. En in Australia is dat een groot iets. De kranten en de tv praten over niks anders. Maar in mijn ogen heeft ze lang genoeg haar scepter rondgezwaaid. Maar ik zal dat hier maar niet hardop zeggen. Ze zijn hier Engels minded!! 😅

Jona had nog een klein ongelukje in haar koffer. De dop van het flesje nagellak remover was open gegaan. En natuurlijk naast de leuke stressbal van haar oma. Nou heb ik niet veel verstand van chemie maar het schijnt dat combi remover en stressbal een soort intressante ontploffing geeft. Zowel inhoud flesje als bal lagen door de hele koffer. Sorry, geen foto's van maar ik kan je verzekeren dat het even duurde voordat we alles weer schoon hadden. Misschien wel leuk voor natuurfontein als experiment met de kinderen. 🤣🤣

Australie betekent lang onderweg zijn van A naar B. Maar onderweg is genoeg te zien. Bijvoorbeeld gekke nummerplaten. Ik heb van 1 een foto gemaakt.

We zijn nu in Dunsborough. We zijn even bij een strandje geweest waar we getrakteerd werden op een prachtige regenboog. Jona vond mooie schelpen en kon het niet laten wat mee te nemen. Morgen gaan we een grot bekijken met druipstenen.

So far, so good!! 😘Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes. Dat doet me in deze tijd echt goed. Geeft een beetje houvast nu ik zover weg ben en me vrij onstabiel voel. Superlief!! 💋♥️🙏🦘🏞

1. Anneke Westerbeek:
    15 september 2022
    groetjes !!
  2. Dagmar:
    15 september 2022
    Leuk om je verhalen te lezen en foto's te zien! Veel plezier en rustig aan
  3. Janny Muntjewerf:
    16 september 2022
    Ha ha, lieve joon, heb jij weer, nou jij heb niet gouw last van stres, dus red jij het wel zonder balletje.😁🥰
  4. MNQ:
    16 september 2022
    Ohh wat erg voor Jona! Maar ik zal het onthouden wanneer ik weer eens een vulkaan ga maken met de kinderen… vast spectaculairder dan gist en azijn😂. Hopelijk heeft het geen kleding of iets waardevols stuk gemaakt.