James and Marry 18 sep

18 september 2022 - Margaret, Australië

We verblijven nu een paar dagen bij James en Marry in Margaret River. Ze zijn vrienden van Mike en hebben 2 kinderen. Ava, meisje van 8 en Theo, jongetje van 1 jaar. Schattig ventje!!

Het is fijn om even te kunnen douchen en met elkaar te eten. Gezellig met zoveel mensen aan tafel.  Zondagochtend met elkaar gewandeld in het bos en langs de rivier. Het is open galary day dus Jona en ik hebben veel kunst gekeken. En natuurlijk gewinkeld. Poeh, erg dure winkels. Dus nog even doorsparen!! 😅

Mike bracht ons ook nog naar een mooi strandje waar Margaret River uitkomt in de zee. Best bijzonder!! Jona slaat gelijk op schattenjacht. Dat gebeurt in Australie nu eenmaal. Schelpen, stenen, kristallen en zelfs veren. Jona vond een mooie papegaai veer vandaag. Als we hier zouden wonen dan hadden we een extra kamer nodig voor alle gevonden schatten.

Marry heeft zelf veel last van migraine. Zij gebruikt magnesium. Die pot heb ik thuis gelaten. Bang dat ze misschien de witte poeder voor wat anders zouden zien. 🤪Dus misschien toch maar wat kopen hier. Wat zou het fijn zijn als mijn hoofdpijn weg zou gaan. Even een paar dagen geen zwaar hoofd. Dat de mist optrekt en ik weer helder kan nadenken!! 🌫

Morgen vertrekken we naar de tingle trees. Huge bomen. En daarna verder naar beneden naar Denmark. Kijken hoe het met Suzie gaat.

Kus van Jona en mij😘

1. Corine hoogvorst:
    18 september 2022
    Ik schrik van de vele nare klachten die je beschrijft veroorzaakt door de naweeen van corona. Hoop dat je toch nog kan genieten. Dikke kus van mij.
  2. MNQ:
    19 september 2022
    Wat een leuke belevenissen weer! En prachtig een rivier zo mooi te zien uitmonden in zee.
    Goed dat t je lukt middagslaapjes te doen. Gelijkspel spelen op een dag is niet genoeg.. voor herstel heb je meer rust nodig, snap wel dat t lastig is nu. Liefs! 💗