Verjaardag vieren

6 april 2020 - Perth, Australië

En dan ben ik bijna jarig. Ik heb een scheurkalender mee waar iedere dag een inspirerende quot op staat. Maar Mango weet dat ik bijna jarig ben en vraagt bij ieder blaadje of ik nou al eens jarig ben!! Op zaterdag dus maar alvast slingers opgehangen zie foto en cup cakes gemaakt met ze. Ze zijn best goed gelukt. Zie foto!! Ik heb toch maar eerlijk gezegd dat ik mijn verjaardag met vrienden ga vieren. Dus vandaar nu alvast maar beetje vieren. Kinderen hebben lief voor me gezongen en ik mocht een kaarsje uitblazen op mijn cup cake!! Dan mag je natuurlijk een wens doen en eigenlijk mag je die niet verklappen.  Maar nu is het wel duidelijk wat ik heb gewenst!! Gezondheid voor de hele wereld!! ♥️

De kinderen gaven me wel 10 tekeningen en 100 knuffels.  Wat kan ik me nog meer wensen. In de avond heeft Sif extra lekker voor me gekookt! Wat een verwennerij!! Ik ben een gezegend mens!! 🎂💐😃

Zondag 5 april birthday

Ik was al de hele week met Mike de muzikant annex beeldhouwer aan het appen. Hij wilde een speciale verjaardag voor me regelen. We spraken af bij woolworth omdat de familie niet alles hoeft te weten. 😉 Toch wel weer even wennen als je dan weer in zijn Australische truckgeval stapt. Maar Mike kletst de oren van je hoofd met zijn Australische accent,  dus ik voelde me al snel weer op mijn gemak. Eerst naar Rupert's huis. Voor koffie en ik had een kadootje mee voor hond Toffee. 🐕 Ik had het zakje hondenkoekjes helemaal ontsmet en in een plastic tas gedaan. Ze vonden het ontzettend lief!! Ik kreeg van Rupert paarse bloemen voor in mijn haar. Paars is mijn lievelingskleur!! 🌸zie foto.

Daarna bij de buren weer op het dak de andere schoorsteen schilderen!! Ondertussen leren Mike en ik elkaar steeds beter kennen. We zijn alle twee heel open en kletsen heel makkelijk over alles!! Dave had eigenlijk nog een klus in gedachten maar Mike gaf aan dat hij nu echt tijd aan mijn verjaardag wilde besteden. Dus op naar kings park!! Bijna het grootste park in Australië!! Met prachtige botanische tuinen en fantastische uitzichten. Er was ook een soort gedenkteken van alle omgekomen soldaten. Eh.....ben even beetje vergeten welke oorlog dat was. Sorry!! 😳 Misschien weet mees het haha...!! Ieder jaar worden er bloemen neergelegd net als bij ons op de dam. Memorial day!! Mike heeft het wel allemaal verteld......Sorry Mike!! Zie foto's

Daarna een plekje uitgezocht voor een picknick!! Met alles erop en eraan!! En wijn en......mieren!! Die krengen kunnen best gemeen prikken. Maar ach, je moet er wat voor over hebben!! Mike heeft ook een kadootje voor me gemaakt!! Hij heeft een steen heel mooi bewerkt waar je sieraden in kunt leggen. En 2 kleine steentjes met speciale energie. Ik was oprecht verrast!! Wat ontzettend lief!! 😍 Maar omdat de mieren nu toch wel wat irritant werden, besloten we naar het strand te gaan!! In de auto zag ik de ondergaande zon al. En op het strand was het helemaal adembenemend mooi!! Zie foto's!! En toen was afstand nemen niet meer zo goed gelukt. De setting was dan ook wel erg romantisch!! 🌅😍Misschien vind ik Mike wel een beetje meer dan alleen leuk. We gaan het zien!! Word weer vervolgd!!

Hou jullie goed allemaal en bedankt voor alle lieve felicitaties!! 🎂💐🦘☀️😘