Treasurehunt.

7 april 2020 - Perth, Australië

7 april

Wat zal ik vandaag weer eens verzinnen. Laten we maar erop uit gaan. Gister zijn we thuis gebleven want de kinderen waren zondag veel te laat naar bed gegaan en moesten daardoor vroeg slapen. Maar.....routines doorbreken werkt niet altijd. Dus ik lag bijna 3 uur tussen 2 kinderen in die met geen mogelijkheid wilde slapen. Maar dan raak je ook met elkaar in een niet zo'n fijne energie. Frustrerend!!

Vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. We nemen plastic zakken mee en gaan op zoek naar mooie dingen uit de natuur en ruimen gelijk ook wat rommel op!! Ik speel ook even voor enge heks zodat ik ze even lekker laat rennen. En dat valt niet mee want het is vandaag 33 graden. Wintertijd ammehoela!!

Ik vind het heerlijk om zo door de natuur te lopen en al dat prachtigs te aanschouwen!! En we hebben zelfs een bijennest in een boom gespot!! Wow zo mooi!! Zie foto!! Thuis eten, douchen en slapen. Maar nu wat bedacht om dat wat soepeler te laten verlopen. Massage!! Haha.....En het werkt. Alleen lag manna verstrengeld op mijn arm. Waar langzaam het bloed wat werd afgeknepen en die ik onmogelijk onder dat slapende koppie kon wegrukken. Tja, ooit word ze weer wakker en hopelijk leeft mijn arm dan nog. 😅🤪 Maar ineens draaide ze zich om en whalla,  bevrijd!! Tijd voor koffie!!

In de avond gesprek met ouders over mijn vakantie!! Want met Pasen zouden alle scholen dicht zijn en zou ik 2 weken vrij hebben. Maar ze geven aan dat ze deze banen net nieuw hebben en dat ze nu geen vrij kunnen nemen. Ook vanwege het virus. Ik heb vanaf vrijdag wel 4 dagen vrij. En in juni heb ik dan ipv 2, 3 weken vrij!! Misschien maar beter want ik kan nu toch weinig doen. En Mark gaf aan dat hij denkt dat het allemaal nog zeker tot eind van het jaar gaat duren!! En dat de scholen nog lang niet open gaan. Ik moet eerlijk zeggen, ik had het wat verdrongen. Nu kwam ineens de realiteit wel even binnen. Dan zit ik nog maanden thuis met 2 kinderen die ik moet vermaken, geen privacy en geen lucht, geen mensen. Oe daar heb ik even een traantje om gelaten. Ook omdat al mijn plannen om van alles te zien dan niet door gaan. Bittere pil!!

Maar huilen lucht op. We gaan gewoon dapper door!! Ik heb al veel moois gezien dus ik blijf positief. Maar een dipje zo nu en dan hoort er ook bij. Nu maar plannen maken voor die 4 dagen en voor Pasen. Eitjes verstoppen met de kinderen!! En ook maar polsen of Mike met Pasen vrij heeft.  😎🐇🥚

1. John:
    8 april 2020
    Zo werkt het hier af en toe ook hoor.... Meestal gaat alles goed, maar soms realiseer je je ook in wat voor bijzondere situatie we zitten. Zeker als je berichten hoort van het aantal mensen die ziek zijn of overleden. Het maakt alles, of je nu in Australie zit of in Nederland een tijd die we niet snel zullen vergeten... Luf joe!
  2. Wendy Muntjewerf:
    8 april 2020
    Ja inderdaad!! Ik leef heel erg per dag en bij het moment. En dan komt het soms ineens even binnen dat het geen film is maar echt gebeurd over de hele wereld!! Dat het zo lang kan gaan duren vind ik wel een ding. Maar we zitten allemaal in hetzelfde schuitje!! Love Joe too!!
  3. Rens rezelman:
    11 april 2020
    Zalig Pasen en de pareltjes die je zie en tegenkom koesteren.
    Liefs