Geen speeltuin meer......šŸ˜„

3 april 2020 - Perth, Australiƫ

Gister met de kinderen eerst schepjes gekocht om in de speeltuinen te spelen. Daar is de bodem altijd bedekt met zand. Maar toen we bij het park en de speeltuin aankwamen zagen we een bord hangen. Playground closed!! Zie foto!! Het is echt een soort film waar je in beland!! Omdat ik de kinderen toch even wil laten uitrazen gaan we naar een andere speelplek. Zie foto'sĀ  Daar hangt geen bord maar is het stil. Geen mens te bekennen!! Op straat ook niet trouwens!! Toch kijk ik steeds om me heen.Ā  Net alsof er een politie kan komen om me weg te sturen. Erg onwerkelijk!!Ā

Vandaag boodschappen gedaan bij de Aldi en schoonmaakdoekjes meegenomen!! Alles schoonmaken, handjes kinderen, het winkelwagentje etc. Nu ben ik net die vrouw van vorige week!! šŸ˜… Ik koop van allesĀ  maar ook een grote fles afwasmiddel. Thuis snijĀ ik de onderkant van 2 plastic eraf. En schuif 2 oude sokken erover. In een plastic bak een beetje water en heel veel afwasmiddel!! Sok erin dopen en blazen maar. Dat was fun!! šŸ˜ƒ zie foto's!!Ā

En nu is het lekker weekend!! Uitrusten en nieuwe energie opdoen om de kinderen weer de hele week om me heen te hebben,Ā  iets te leren en samen ook te genieten. Manna is de laatste tijd erg aanhankelijk!! Als ze in de middag moeten slapen, blijf ik altijd even tussen ze in liggen. Sinds kort kruipt manna bijna in me. Wel schattig!! šŸ¤—

Alvast fijn weekend allemaal!! En geniet van de kleine dingen in het leven!! En elkaar!! šŸ˜˜

Fotoā€™s

1. Monique:
    3 april 2020
    Ja Wen het is geen fijne tijd en hoe lang zal het nog duren.... nu dus inderdaad genieten van de kleine dingen en ook voor fijn weekend. Liefsā¤ļøšŸ˜˜