Verhaal rondom Mango

20 maart 2020 - Perth, Australië

Moeder vertelde me dat Mango als baby ineens een verlamming kreeg. Hij kon aan 1 kant niks meer en zijn gezicht zag er raar scheef uit. Ze zijn toen direct naar het ziekenhuis gegaan.

Daar werden ze eerst nog aan de tand gevoeld door een social worker. Ze dachten aan kindermishandeling en moeder zal dat moment niet snel vergeten. Maar ze snapte het ook wel. Uiteindelijk bleek Mango na scans en onderzoeken een soort herseninfarct te hebben gehad.

Heel bijzonder en erg eng. Het herstel heeft maanden zo niet jaren geduurd. Mango was overal laat mee. Op dit moment is er bijna niks meer van te merken. Maar een observerende professional als ik ziet natuurlijk wel een hoop. Qua overprikkeling,  concentratie en lichamelijke onrust zijn er nog wat verbeter punten. Maar dat hij er zo goed is uitgekomen is een wonder.

Moeder geeft aan dat ze met alle volgelingen veel en hard hebben gebeden. Zou dan toch...........nee, haha ik ben nog steeds niet bekeerd. 😄

Moeder vertelde ook dat zowel mango als manna in het water zijn geboren. Dat vind ik wel weer heel gaaf. Dat was ook mijn droom. Om te bevallen in water, maar beide keren was het niet haalbaar. 🛀

Voor zover even wat inside information!!