Bedankt!!

20 maart 2020 - Perth, Australië

Hallo lieve allemaal,

ik krijg dagelijks lieve, steunende en warme reacties op mijn blogs. Dat doet me zeker in deze tijd veel goed. Ontzettend bedankt daarvoor!!

De situatie in Australië is een beetje hetzelfde aan het worden als in Nederland. Alleen zijn hier de scholen nog wel open. Maar er is streng beleid op degene die ook maar een beetje ziek is of hoest zoals de kinderen nog steeds doen.  Ik ben dus deze hele week thuis geweest met de kinderen behalve op donderdag. Toen zijn de kinderen een ochtendje naar school geweest. Toen even kort een Nederlandse vrouw gesproken en zij maakt zich ook zorgen over het thuisfront. Haar moeder heeft borstkanker en haar broer astma. Een kwetsbare groep!!

Nu merk ik hoe fijn contact is met mensen. Even menselijk contact en een praatje. Ik heb nu alleen contact met de kinderen en met 2 doorgedraaide kerkgangers!! En ik vind het niet erg om alleen te zijn. Maar nu in deze moeilijke tijd is het soms lastig om niemand te hebben om even tegenaan te kletsen.

Dus nogmaals thanks voor alle berichtjes op mijn blog!! 🦘🙂😊

Geluk is niet afhankelijk van de dingen buiten ons, maar van de manier waarop we de dingen zien.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade