Thuis met hoestende maar verder gezonde kinderen!!

20 maart 2020 - Perth, Australië

Maandag 16 maart

Iedere ochtend verlaat moeders rond 19.00 het huis. En vaders tussen 8 en half 9. Ik ontbijt na weggaan vaders altijd met de kinderen en daarna gaan ze zelf lekker spelen en doe ik het huishouden. En ja daar hoort ook het strijken van een lading witte kerkoverhemden bij.zie foto. Ik moet dan gelijk ook denken aan de voetbalwas!! Om beurten moest iemand die zweetshirts wassen. En nu sta ik dus zweetoverhemden van de hele kerk te strijken. En reken maar dat er angstzweet in zit!! 🤯

Ik probeer in de middag er zoveel mogelijk op uit te gaan met de kinderen. Anders is de dag wel lang. Vandaag een picknick in het park hier vlakbij en gezamenlijk naar de bibliotheek. Daar werd ik door iemand geholpen die waarschijnlijk een beperking heeft. Sef beaamde dat later ook en dus een goed initiatief.

Na invullen van digitale gegevens kreeg ik keurig een pasje. Jippie, nu konden we boeken uitzoeken. Ok dat werd even een gedoetje want ze mochten ieder 2 boeken uitkiezen. Manna wilde er 3 en had ze al uitgezocht en mango kon niet kiezen. Geduld Wendy geduld!! Tellen.....🙄. Dit word een lange week. Uiteindelijk gelukt met als favoriet, hansel en gretel!! Ik denk deze week 100 keer voorgelezen. Vooral dat stukje van die heks in de oven is zeer bevredigend!! 🧙‍♀️

Dinsdag 17 maart

Vandaag een rommel dagje thuis. Het weer is namelijk ook niet al te best,  zie video. Dus binnen knutselen en hutten gebouwd.

Oh wat ik trouwens nog vergeten ben te vertellen. Er zijn hier nog ouderwetse telefoonhokjes!! Vond ik zo grappig om te zien!! Dat is bij ons alweer vintage!! 😁 zie foto

1. Monique:
    20 maart 2020
    Wauw!!!! zelfs links rijden gaat top!!!💪🤩
    en ha ha het lezen van de oren van dieren..... 😉