Schooljuf voor 2 kinderen.

1 april 2020 - Perth, Australië

De dagen zijn nu soms wel wat lang met 2 drukke kids om me heen. Iedere ochtend eerst met elkaar ontbijten. En bidden, niet overslaan want dat mag niet van de kinderen. En ik moet mijn ogen dicht houden. Maar ach, ik begin er al aan te wennen. 🙏 Manna wil graag melk en ik pak een melkpak uit de koelkast. Ik schenk het in en er komt allemaal drap uit. Oh my god,  dit is echt niet goed meer. Maar dan kijk ik eens goed. Het is een pak eiwit. Daar kun je makkelijk wentelteefjes van maken. Brood in de pan, eiwit erop schenken en klaar ben je!! Dat eten ze dus veel in Australië!! Handig hoor!! Zie foto!! 🥚🍞

Ik probeer steeds iedere dag wat leuks te bedenken voor de kinderen!! Dat valt niet altijd mee. We hebben al zaadjes geplant.  Tuinkers groeit altijd als een jekko!! Dus dat is leuk voor ze. Zie foto. En gister muziek instrumenten gemaakt en gezongen voor mijn jarige mama. En vandaag pannenkoeken gebakken. En waarom mislukt toch altijd die 1e Pannekoek!! 🥞

We gaan veel naar het park om daar te picknicken en te spelen. Vandaag 2 schepjes gekocht zodat we grote kuilen konden graven.

Gister kwam moeders vroeg thuis en zijn we nog even naar het strand gereden. Zie foto's. Ondergaande zon bij het grote lichtgevende bord over het corona virus!! Houd afstand!! Verlaat het strand bij teveel mensen. Neem geen risico etc. En daarnaast weer kleine borden die waarschuwen voor slangen en haaien. Nou, veilig is anders. Maar gelukkig is het rustig op het strand!! En de kinderen kunnen even door de branding rennen. 🏃‍♂️🏃‍♀️

Verder beleef ik ook niet veel. Het is iedere dag beetje hetzelfde!! Ontbijten,  het huishouden doen, met de kids wat leuks doen en eind middag kids douchen en ze laten slapen!! Dat is de grootste uitdaging van de dag haha... !! Maar ik vind het niet erg allemaal. Ik geniet nog steeds ontzettend!! Van het heerlijke weer,  de grappen en grollen van de kids en de waanzinnige natuur!!

Liefs Wendy en keep well allemaal!! 😘

1. John:
    1 april 2020
    Noem het maar niet zo veel meemaken. Volgens mij lees ik elke keer weer nieuwe dingen die je meemaakt en mensen die je ontmoet in een compleet nieuwe omgeving. De kinderen en ouders mogen zich gelukkig prijzen dat ze zo'n ervaren en bijzondere au pair in huis hebben!!!