Rottnest island quokka's 11 september

11 september 2022 - Fremantle, Australië

Zaterdag avond zijn we uit eten geweest. Indiaans. Ontzettend lekker!! Wat Jona en ik raar vonden was dat je je eigen drank mee mag nemen. Een concept wat mensen trekt omdat het om het voedsel gaat. Blijft het met Aldi wijn toch betaalbaar om uit eten te gaan. En dan heb je wel je eigen favoriete wijn bij je heerlijke eten. Maar toch vonden Jona en ik het een beetje onbeleefd.

Zondag met de ferry boot naar rottnest island. Mijn maag was wat in de war. En hoofdpijn ook. Meer dan normaal. Ik heb paar slokjes wijn gehad. Maar dat skip ik voortaan toch ook maar weer. Op rottnest island met zijn 3e heerlijk gefietst. Bij een prachtig strand zagen we 2 dolfijnen in het water omhoog springen. Wat blijft dat toch magisch om te zien.

Ook zagen we 2x een grote skink. Soort bruine hagedis. Maar quokka's bleven lange tijd verstopt. Toen we een kopje koffie gingen drinken zagen we ze ineens overal. Zo rond de restaurants valt natuurlijk meer te halen. Dat leverde leuke foto's en filmpjes op. Zo grappig dat het lijkt alsof ze lachen.

Het was een mooie en gezellige dag. En ik doe dapper mee met alles. Maar de hoofdpijn en vermoeidheid neemt aan het einde toch de overhand. Gauw naar de airbenb en rusten. En op tijd naar bed want morgen moet het huisje weer spik en span en staan we om 10 uur weer op straat.

Morgen gaan we lunchen bij Rupert. Een oude man met een prachtige tuin. Ook gaan we langs het vliegveld om de vlucht van Jona te veranderen. Nu vliegt Jona van Broome via perth naar Tokio. Maar we gaan nu niet naar Broome dus wil Jona die opstapplaats skippen en in perth opstappen. Maar met de telefoon is het tot nu toe niet gelukt. Maar je blijft er aan denken, dus we willen het graag uit onze gedachten hebben. Jona vliegt pas in oktober maar toch!! Hopelijk gaat het lukken!!

Knuffels van ons!! 😘🐬

1. MNQ:
    11 september 2022
    Wat een vliegreis zeg, hebben jullie gehad! Heel herkenbaar die duizeligheid bij een jetlag. Dankjewel voor de leuke verslagen foto’s en filmpjes. Wat is er veel moois te zien en veel om van te genieten! Allereerst natuurlijk van elkaar 😄.
    Rustig aan hoor met of tijdens de uitjes. Je hebt de tijd al snap ik ook dat je Jona graag alles wilt laten zien. Veel plezier en zorg ook goed voor jezelf!💕
    Grappig de stippenrugtas terug te zien bij zo’n enorm schattig beestje! Hij past er wel in… 🤗😄
  2. Wendy Muntjewerf:
    🐬😘
  3. Wendy Muntjewerf:
    18 september 2022
    Ik ben superblij met de tas. Dankjewel!! 💋💋
  4. Jona:
    11 september 2022
    En we hebben dolfijnen gespot!🐬🐬
  5. Janny Muntjewerf:
    11 september 2022
    Prachtige foto's, mooi om jullie zo samen te zien, love you♥️
  6. Wendy Muntjewerf:
    ♥️
  7. Cécile:
    12 september 2022
    Mooi, jullie zijn er! Leuk om alles te lezen, en toffe foto's. Minder leuk van hoofdpijn.
    😘
  8. Wendy Muntjewerf:
    15 september 2022
    Ja, ik ben nog steeds niet echt geland ofzo.
    En die rottige hoofdpijn blijft ook maar aanwezig.
    Maar jij ook met Roline mooie vakantie gehad, zag ik op insta. Doen jullie goed!!
    Even in een andere omgeving helpt soms om alles even te resetten. 😊
    Knuffels van mij 😘🐬🦘