Dag airbenb!!

13 september 2022 - Toodyay, Australië

Ik ben nog wat vergeten te vertellen van de avond voor de quokka's. Na de strand ondergaande zon avond wilde Mike nog naar een vriend die een straat verderop woont. We hebben daar piano gespeeld. Nou ja, Jona heeft wat liedjes gepingeld. En Mike heeft wat gitaar gespeeld. In de hoek stond een gitaar gemaakt van een schep. Jona kreeg er zowaar een redelijk geluid uit. Zelf in elkaar geknutseld instrument van you tube. Geinig!!

Maandag zit de tijd in de airbenb er alweer op. Peter, de eigenaar die ernaast woont geeft ons gauw nog 2 boeken mee. Hij schijnt soort van wetenschapper te zijn en heeft boeken geschreven over gezondheid etc. Als ik het goed heb heet hij Peter Dingle. Als je hem Google dan kom je een hoop over hem te weten. Best interessant!! Maar ook dat zijn 1e vrouw kanker had en dat hij heeft geprobeerd haar te genezen via alternatieve manieren. Wat helaas niet is gelukt. Maar daardoor kwam hij wel wat negatief in het nieuws. Ik vond het een erg aardige man. En dan blijkt er achter zo'n op het 1e gezicht, doodgewone man, zo'n verhaal te schuilen. Wie had dat gedacht. Maar ik ga zeker zijn boeken lezen. Wie weet helpt het tegen long covid!! 😁

Lunch bij Rupert. Huis en Rupert zijn niks veranderd. Wat is het toch een fantastische man. Zo beleeft en lief. En 89 alweer!! Zijn vrouw June was op dat moment bij haar dochter in Broome. Rupert had heerlijke groenten uit de oven en gebraden kalkoen. Een gezonde feestmaal!! Met aardbeien en mallberry als toetje.

Toffee de hond was ook blij om ons te zien en gaf ons oneindig veel kusjes. De lieve thuiszorg sylvia kwam gezellig bij ons zitten. Zij is al 9 jaar bij het gezin. Na een rondleiding door het huis en de tuin van Rupert namen we weer afscheid. Tot gauw lieve Rupert!!

Op weg naar Toodyay waar Mike zijn ouders wonen, zagen we enorm veel kangoeroes. Jona keek haar ogen uit. Bij zijn ouders kon Jona voor de schuifpui nog veel meer kangoeroes zien. Het was een lange dag!! Jona en ik slapen in de camper en Mike in zijn landcruiser. Mike moet de volgende dag al vroeg naar de specialist voor zijn exceem. Dan hebben Jona en ik een beetje rustdag.

Liefs van mij!! 🦘🦜🦎