Toodyay 14 sep

14 september 2022 - Toodyay, Australië

Na het verblijf bij de ouders van Mike, verblijven we een paar dagen bij een vriend van Mike. Hij is er zelf niet en we mogen even in het huis verblijven.

Ruth, zus van Mike komt naar het dorpje Toodyay om ons even gedag te zeggen. We spreken af bij het coca cola café annex museum. Grappig om die verzameling coca cola spullen te zien. En heel leuk om Ruth weer te zien.

Jona en ik zijn daarna nog leuke winkeltjes gaan bekijken in Toodyay. Er is zelfs een kerstwinkel die het hele jaar open is. Als je daar werkt heb je dus iedere dag kerstliedjes te verwerken. Maar de keuze is daar reuze!! 🌲Ook veel spirituele winkeltjes met speciale stenen en wierrook.

Het is lente en overal zijn zoveel prachtige bloemen te zien. Ik probeer te genieten van alles maar het lukt me nog niet. Alles gaat nog beetje langs me heen. Ik sta nog niet echt aan ofzo. Ik probeer intressant voor jullie te schrijven maar ook dat lukt niet echt.

Het is alsof Wendy nog in Nederland is en een cloon hierheen is gevlogen. En misschien is dat wel zo. Dus als iemand me nog ziet lopen in Nederland, laat het me dan maar weten. Of ik kijk teveel sciencefiction, dat kan ook.👽👾

Ik probeer het maar naast me neer te leggen. Geen verwachtingen van mezelf te hebben. Ik heb ook nog wat dingen te verwerken waarschijnlijk. En het voelt ook nog wat raar om totaal geen idee te hebben wat ik verder met mijn leven wil. Ook dat laat ik maar los.

Morgen gaan we weer op pad. Mooie dingen zien.

Knuf van mij 😘

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Maureen:
    14 september 2022
    Lieve Wen, doe maar rustig aan schat. Je hebt veel voor je kiezen gehad de afgelopen jaren! Soms moet je een pas op de plaatst maken weten we allebei...
    Je krijgt in ieder geval de groeten van de ouders van Cody van de Winterkoning want die vonden je zo leuk ;-))) (ze vroegen naar je, hoe het met je was en of je al terug was uit Australië) Zo zie je maar, je wordt overal gemist! Heel veel liefs, Maureen
  2. Wendy Muntjewerf:
    15 september 2022
    Dankjewel lieverd!! Ja was beetje veel allemaal afgelopen jaren. Maar zo blij dat we nog contact hebben.
    En Cody, ach die lieverd. En die ouders zijn zulke schatten. Wil je ze de groeten doen van mij. Het voelt inderdaad fijn om gemist te worden. En ik zal die tijd bij natuurfontein niet snel vergeten. Ook al was het maar kort.
    Je bent een schat Maureen en hoe lang er ook tussen zit. We gaan elkaar ooit weer zien. Dat weet ik gewoon!! 💋💋🌸💕🙏
  3. Gudi:
    Probeer nou eerst maar te genieten Wen!! Dat doet je vast goed. 😘😘😘😘
  4. Wendy Muntjewerf:
    15 september 2022
    Ga ik doen hoor!! Het voelt al beter.
    Vooral dat ik niks moet.
    Maar lief, dankjewel!! 😘🌺
  5. Monique:
    14 september 2022
    Lieverd,je blog verhalen stonden in mijn ongewenste postvak??maar nu ben ik weer bij hoor😉.Volg jullie natuurlijk ook via insta etc, maar om jouw verhalen te lezen ben ik er een beetje bij en ook al ben je nog niet helemaal jezelf ivm je gezondheid ben je het schrijven nog niet verleerd hoor💕.Geniet samen van al het moois en hele dikke knuf.💗😘
  6. Wendy Muntjewerf:
    Dankjewel lieverd!! 😘🌺♥️
    Gelukkig kun je alles weer volgen.
    Ik ga proberen te genieten. Maar voel me nog steeds raar. En ik mis jou natuurlijk.
    Dikke knuffels 💋💕🏞🦘🐬
  7. Esther Wolters:
    14 september 2022
    Zo bijzonder om fotoos te zien van waar je al bent geweest
    Voelt een beetje alsof we de vorige keer een beetje mee zijn geweest
  8. Wendy Muntjewerf:
    15 september 2022
    Ja het is best grappig om Jona nu alles te laten zien. En ik terug in de tijd ga en jullie ook haha!! 😀 Maar ook al zie ik hier de dingen 100x, ik blijf me verbazen over hoe mooi het is. 🌸🙏🌳🐬
  9. Lianne:
    15 september 2022
    Nou, ik vind het top om je blog te lezen je schrijft zoals je bent, lief en eerlijk! Liefs vanuit een nog steeds zomers Frankrijk
  10. Wendy Muntjewerf:
    15 september 2022
    Dankjewel, dat is echt lief.
    Ja het is gelijk ook een soort dagboek.
    En dat helpt om dingen soms beter te begrijpen, door ze op te schrijven.
    Lekker nog even de zon bij jullie. Jij hebt ook best een grote stap gezet in je leven.
    Goeie keus nog steeds he!! 😘
  11. Janny Muntjewerf:
    15 september 2022
    Wat jammer lieverd dat je gezondheid je zo in de steek laat, ben bij je hoor.♥️♥️
  12. Wendy Muntjewerf:
    15 september 2022
    I know lieve mama. Dat voel ik hoor!!
    Ik weet dat ik altijd op jou terug kan vallen.
    Mijn mamie, love you. ♥️😘🌺