Kamperen

21 september 2022 - Ocean Beach, Australië

Mijn vorige verhaal is geplaatst maar al mijn foto's niet. De WiFi hier is niet zo best. Video's lukken helaas ook niet. Dus die hebben jullie nog te goed.

We hebben trouwens een grappige kampeerplaats gehad met douches. Maar je moest in een soort ketel zelf het vuur aanmaken om het water warm te maken.

Even kort, maar dan snappen jullie waarom er weinig foto's doorkomen. 😊🏕

1. René:
    21 september 2022
    Hi Wendy, jij kan het vaak zo mooi omschrijven dat de foto's niet altijd nodig zijn😉.maar blijf ze vooral uploaden hoor. Wat is het daar toch prachtig zeg!!
    Ondanks dat het er allemaal mooi uitziet begrijp ik van je dat er wel een flink contrast is met hoe sommige/veel mensen zich daar voelen. Ik kijk er naar met een "vakantiebril" op en kan me dat dan bijna niet voorstellen..
    Ik hoop voor jullie dat grumpy snel weer opknapt. En hoe voel jij je, al ietsiepietsie beter?
    Grt aan allemaal.
    R.
  2. Wendy Muntjewerf:
    27 september 2022
    Ah lief, dankjewel!! 😘
    Ik weet eigenlijk niet hoe ik me voel. Dat klinkt ook weer raar misschien. Beetje depri, mistig hoofd met hoofdpijn en erg moe. Ik voel dat ik gewoon nog heel veel heb te verwerken. Teveel op mijn bordje gehad. Ik ben zo gewend om mijn schouders overal onder te zetten. Positief te zijn en vrolijke Wendy. Het is een heel gek gevoel om dat nu even niet te kunnen.
    Maar ik geniet wel gewoon in het moment. Laat me meedrijven met wat er gebeurt.
    Ik ben van het plannen, regelen en vooruitkijken. En ik heb nu helemaal geen vooruitzicht in mijn leven over wat ik wil. Dat voelt wel eng ofzo. Maar ook al vind ik schrijven leuk, omschrijven hoe ik me voel vind ik moeilijk.
    Maar ergens ver weg gestopt zit de oude Wendy die tegen me zegt dat het wel goed komt.
    Knuffels 🦘💪😘