Here we go againπŸ˜„πŸ¦˜βœˆ

3 september 2022 - Anna Paulowna, Nederland

Zo, even het stof van mijn blog afblazen. Die heeft lang moeten wachten om weer zijn werk te mogen doen. Maar blogje, we gaan er samen weer een intressant, bijzonder, grappig en avontuurlijk jaar van maken.

LETS GO!!

Ik ga weer op reis. Naar Australie, Perth en naar Mike. We hebben de afgelopen tijd steeds contact gehouden. We hebben een speciale relatie en ik ben nog steeds heel blij dat ik hem heb ontmoet. Het is een bijzondere man. Een huisje, boompje, beestje relatie zullen we nooit krijgen. We zijn allebei vrije geesten met een nomade leven. We genieten van de momenten dat we samen zijn en wat de toekomst brengt, dat weet niemand.Β

Het zal vast weer heel anders zijn dit keer want ik start nu niet met werken. Ik draai het om en ga eerst genieten en vooral uitrusten. Insiders weten dat het best zwaar is geweest het afgelopen jaar.Β

Ik ben veel ziek geweest en ook corona gehad. Ik blijf wat last houden van rest verschijnselen hiervan. Heel vermoeiend en heb daardoor ook weinig energie. 😴 Dus ik ga uitrusten en genieten van het mooie weer, de natuur en de lieve mensen. En Mike kennende zal hij me in de watten leggen. Heel veel watten overal!!

Jona reist met me mee en zij blijft een maand in australie. Dus die maand gaan Mike en ikΒ natuurlijk zoveel mogelijk Jona alles laten zien. Ze hoopt op een ontmoeting met een gave slang. Spinnen stond geloof ik niet op haar wensen lijstje. Schoenen uitkloppen Jona!! πŸ•·πŸ€ͺΒ

Mike haalt ons donderdag op van het vliegveld en dan rijden we naar een airbenb in fremantle. Daar gaan we met zijn 3e eerst even bijkomen en onze jetlags verwerken. We gaan Jona fremantle laten zien en het beroemde quokka island!! Die grappige beestjes waar je een selfie mee moet maken. Is verplicht haha!! Quokka's zelf zijn enorm nieuwsgierig en staan graag op de foto. Als ware insta modellen.πŸ˜‰

Ok, even een vraag aan iedereen die dit leest!! Stuur even een berichtje dat je dit hebt gelezen. Dan weet ik dat alles nog goed werkt. Ik ben en blijf een digilextisch!!Β

Wachtwoord is nog steeds liefde met een hoofdletter!!Β

Veel liefs van mij, xxxx😘🦘✈🐊🦎🐍🦜

1. Dorothy:
    Gelezen hoor. Interessant wat Jona er van gaat vinden
  2. Wendy Muntjewerf:
    5 september 2022
    Bedankt voor je reactie!! πŸ˜ƒ
    Me blog doet het weer.
    En ik ben ook heel benieuwd hoe het allemaal weer gaat worden.
    En Jona lekker mee nu. Dat vind ik echt heel erg fijn. 🦘✈
  3. Antoine Huiberts:
    3 september 2022
    Wen, ik ga je weer op de voet volgen. We knuffelen elkaar vanavond! Maak er weer een prachtige reis van 😘
  4. Wendy Muntjewerf:
    5 september 2022
    Was een heerlijke knuffel. πŸ˜ŠπŸ˜‰
    En bedankt voor dit berichtje lieverd. Xx
  5. Gudi:
    3 september 2022
    Vind het fantastisch voor jullie om zo'n mooie reis te maken met elkaar en ik ga zeker je blogs volgen, ik vond het de vorige keer ook zo mooi. Ik geef je vanavond een dikke knuffel 😘😘😘
  6. Wendy Muntjewerf:
    5 september 2022
    Wat een lieve woorden!! Dankjewel!! πŸ₯°
    En ik ga met Jona wat lekkers nemen op Schiphol. En ook namens Jona bedankt!! 😘
    We gaan er weer wat avontuurlijke van maken.
    Ik ben erg benieuwd!!
    Word vervolgd......πŸ¦ŽπŸ¦˜πŸ•·πŸ˜ŠπŸ’‹
    Dikke knuffel lieve tante. πŸ’•
  7. Esther Wolters:
    3 september 2022
    Ja hoor heb m gelezen. Gelukkig niet roestig geworden en kon ik je eerste verhaal soepeltjes openen
    Ik spreek je vanmiddag πŸ‘‹
  8. Wendy Muntjewerf:
    Thank you!! 😘
    Zo lief dat je nog even met Else kwam.
    Ik zal haar weer enorm missen. πŸ’•
  9. Roline:
    yep ,gelezen Wennepen
  10. Wendy Muntjewerf:
    Top Roline, thanks!!
    Dan weet ik dat hij aankomt bij jou.
    Laat je hem ook lezen aan Cecile? 😘
  11. JAN:
    3 september 2022
    Veel plezier tijdens het nieuwe avontuur!
  12. Wendy Muntjewerf:
    5 september 2022
    Thanks!! En fijn dat je een berichtje stuurt.
    Als ik terugkom doen we weer concertje.😘
  13. Elly sneekes:
    Heel veel genieten samenπŸ‘πŸ‘πŸ˜˜πŸ˜˜
  14. Wendy Muntjewerf:
    5 september 2022
    Heel erg bedankt!! Gaan we zeker doen.
    Ik ben zo nieuwsgierig!! 🀩😘
  15. Petra Leegwater:
    4 september 2022
    Heerlijk, Wendy. Veel plezier weer in AustraliΓ« samen met Jona! Ik ga je weer volgen hoor.
  16. Wendy Muntjewerf:
    Lief!! Thankjoe!! 😘
    Ben best beetje zenuwachtig maar we gaan het weer beleven.
    πŸ¦ŽπŸ¦˜πŸ•·πŸŠβœˆπŸ™
  17. Bob siecker:
    4 september 2022
    Wendy en Jona heel veel plezier met jullie reis en benieuwd naar alle belevenissen
  18. Wendy Muntjewerf:
    Dankjewel voor je berichtje!! 😁
    We gaan het weer beleven inderdaad.
    Me reisblog doet het nog.
    Thanks!! 😘
  19. Maureen:
    4 september 2022
    HΓ© Wendy, ik kijk enorm uit naar je geweldige verhalen... Ik had het er met Patricia nog over dat we er zo van genoten hebben en dat weer gaan doen! Heel veel plezier, doe voorzichtig en openen was ook bij mij zonder een centje pijn. Xxxx
  20. Wendy Muntjewerf:
    5 september 2022
    Lief dat je me een berichtje stuurt. 😘
    Was nog onverwacht een keer langsgeweest maar geen bekende aangetroffen.
    Maar ik ga weer mijn best doen om alles te verwoorden.
    Groetjes aan iedereen en knuffels van mij!! 😘🦎🦘
  21. Patricia:
    4 september 2022
    Ja wat tof dat jullie ons weer mee nemen op avontuur ik kijk uit naar jullie belevenissen! Groetjes Patricia
  22. Wendy Muntjewerf:
    5 september 2022
    Fijn dat je even een berichtje stuurt. 😁
    Ik ga weer mijn best doen. πŸ¦ŽπŸ¦˜πŸ•·πŸ˜Š
    Heb je al een woonplek lieverd!!
    Ik was laatst nog even langs bij natuurfontein. Maar waren geen bekende voor mij.
    Wel groetjes gedaan.
    Was kort onverwacht flitsbezoekje.
    Blijft trekken hoor de natuurfonteiny.
    Ik herkende best nog wat kinderen.
    Knuffie en pas goed op jezelf. 😘
  23. RenΓ©:
    4 september 2022
    Hi Wendy, opnieuw Down Under!! Rust in je kont zal je wel niet zo snel krijgen vrees ik.
    Wat ontzettend gaaf dat je weer gaat en nog mooier dat je Jona hierin gaat meenemen.
    Heel veel plezier en geniet samen van al de mooie momenten die komen gaan.
    Ik zal je berichtjes, foto's en verhalen weer met veel belangstelling volgen.
    Ik wens je een prachtig avontuur, heel veel rust en goede gezondheid.
    Liefs.
    R.
  24. Wendy Muntjewerf:
    Misschien in het bejaardentehuis.....🀣🀣
    Maar echt rust vind ik inderdaad erg saai.
    Thanks voor je bericht. Lief.πŸ˜˜πŸŠπŸ¦˜πŸ•·
  25. Janny Muntjewerf:
    4 september 2022
    Ik ben ook weer van de partij hoor lieverd.
  26. Wendy Muntjewerf:
    Gelukkig!! 😁
    Hij doet het weer mam!!
    Je gaat alles weer lezen van je avontuurlijke dochter. 🀣🦎🐊🐍
    Hou van jou mamsy, heeeeel veelπŸ’•πŸ’‹β™₯️
  27. Angelique:
    4 september 2022
    Het lieffies. Wat een avontuur wat jullie te wachten staat. Lekker genieten . Blij dat we met jullie avonturen mogen meegenieten. Pas goed op jullie zelf😘😘
  28. Wendy Muntjewerf:
    Dankjewel lieverd!! πŸ’•
    Ja een avontuur gaat het sowieso weer worden.
    Maar superleuk dat Joon meegaat.
    Dikke knuffels aan jullie!! 😘😘🌸
  29. Marjo:
    5 september 2022
    Heeeeel veel fun en geniet!
  30. Wendy Muntjewerf:
    5 september 2022
    Thankjoe lieverd, gaan we ofcourse vreselijk doen. 😁
    Ben zo nieuwsgierig weer wat me nu weer te wachten staat.
    Jullie heel veel succes ook met alles.
    En met wijs. Wat een kanjers zijn jullie ook. πŸ’‹πŸ’‹ kusjes ook aan Dax
  31. Lianne:
    5 september 2022
    Fantastisch dat ik ook mag meelezen!!! You go girlies!!!
  32. Wendy Muntjewerf:
    Welkom bij mijn blog!! 🐍
    Je kan volgens mij ook mijn vorige blog lezen.
    Where it all started. 😊🦘
    Veel leesplezier!! ✈
  33. Renate:
    6 september 2022
    Lieve Wen. Ik heb het ook gelezen hoor. Geniet van jullie mooie avonturen en rust lekker uit. Ik kijk uit naar je avonturen. Heel veel liefs 😘❀️πŸ₯°πŸ€—
  34. Wendy Muntjewerf:
    Lieverd ben je!! 😘
    En jij ook genieten van alles. πŸ’•πŸ¦˜
  35. CΓ©cile:
    6 september 2022
    Ha Wen, het is gelukt hoor, ik lees nieuwsgierig mee.
    Goeie reis en geniet ervan! ❣️
  36. Wendy Muntjewerf:
    Haha, super!!
    Nu nog dingen beleven maar dat is aan mij wel besteed.πŸ˜ŠβœˆπŸ™πŸ˜˜
  37. Juanita:
    6 september 2022
    lieve Wendy geweldig dat jouw dochter een maand mee gaat!!!!!lekker genieten en uitrusten en dat de prachtige natuur jouw energielevel weer upgrade.Veel plezier met Mike!!! fijn dat je ons weer meeneemt met jouw reis.heel veel liefs en gezondheid ook van Teun xxx
  38. Wendy Muntjewerf:
    Hey lieverd,
    Dankjewel. Zo lief ben je.
    Wil je Teun ook de groetjes doen.😘🐍🦘
  39. Monique:
    6 september 2022
    Lieve vriendin, je mailtje gevonden hoor dus toch niet ontvriend πŸ€£πŸ˜‚πŸ˜‚.Vanavond nog ff gezellig met jouw en John lekker sushi /poke bowl gegeten en ging het afscheid nemen zonder tranen (wordt gewoon zo'n reislustige vriendinπŸ˜‰). Maar ik ga je uiteraard heel erg missen natuurlijkπŸ’•. Super leuk dat je blog weer in de lucht is en ga ik ook weer een beetje met jouw, Jona en Mike mee op reis. Heel veel plezier lieverds en ga genieten van alle mooie momenten. Liefs en dikke kusπŸ˜˜πŸ’–
  40. Gudi:
    10 september 2022
    Fijne blog weer en mooie foto's . Doe kalm aan Wendy . Dikke kus ook voor Jona . 😘😘😘