Do 17 Augustus 2023 tokyo

22 augustus 2023 - Tokyo, Japan

Eerst uitslapen. Mijn hoofd voelt zwaar van alle indrukken. Vandaag komt Kiri naar Tokyo. Een meisje uit Australia en goede vriendin van Jona geworden door samen in dezelfde hostels te hebben gewerkt. Kiri blijft vannacht bij ons slapen om de volgende dag weer door te reizen naar nieuwe avonturen in Japan.

We gaan met elkaar lunchen midden in Tokyo bij een sushi restaurant. Daar gaat een Klein treintje steeds rond met je bestelling erop. Een bijzondere uitvinding!!

De meiden gaan nog even shoppen in een mega warenhuis en ik kijk snel even rond en hou het daarna voor gezien. Ook laten ze me kort de game hallen zien. Wat een lawaai daar en prikkels. Maar grappig om kort te zien. Gauw weer weg!!

Jona heeft kaartjes geregeld voor science lab. Allemaal verschillende kamers met aparte beleveningen erin. Lastig uit te leggen. Foto's laten het meer zien. Je loopt als het ware door een bijzondere wereld heen. Je gaat ook met je voeten door water bv. Het is echt geweldig om mee te maken en prikkelt je zintuigen op diverse manieren. ☺️ Met mijn zonnebril op en oordoppen in kan ik het redelijk volhouden.

Terug eten we snel wat met Kiri in Tokyo en daarna met zijn 3e terug naar het appartement. Weer een dag voorbij in het bijzondere Tokyo.

1. Esther Wolters:
    22 augustus 2023
    Wat leuk !
  2. Lianne:
    23 augustus 2023
    Leuk om Jona terug te zien! En wat een omslag voor je van Australie naar Japan! Dikke zoen!
  3. Wendy Muntjewerf:
    25 augustus 2023
    Ja het is wel even wat anders dan in de bush. Af en toe moet ik in mijn ogen wrijven waar ik nu weer ben haha!! 😘
    Maar ik vind het geweldig!! 😊