Dinsdag 29 september Fergus

15 oktober 2020 - Dunsborough, Australië

Wakker worden met een prachtig uitzicht. En zoals altijd maakt Mike ontbijt. Daar wen je snel aan zal ik maar zeggen. 😉 Daarna wil ik graag het strand zien waar we nu zo mooi op neerkijken. Dus spullen inpakken en ook de chrystals ofcourse!!

Halverwege de rit zien we een groot beeld van een stier, os, eh....iets staan. We stappen uit om foto's te maken. Het beest kijkt wat depressief. Mike komt er al snel achter waarom......!! Er is een grote bout door zijn nou ja, eh.....ballen geslagen. En tja daar word menig man natuurlijk depressief van. Al zijn er ook die zich vrijwillig laten piercen maar dat is weer een heel ander verhaal. We wensen Fergus,  want zo heet het dappere beest het beste en gaan weer op pad. Zie foto's 😄

Op het strand is het druk. Het is vakantie in West Australië en iedereen kan alleen maar op vakantie in West Australië. We zullen dus nog wel meer drukte kunnen verwachten. We genieten van zonnetje en van de vrolijke mensen. Daarna gaan we naar Dunsborough en Mike ontmoet in het winkelcentrum wat bekende. Hij heeft hier vaak gitaar gespeeld. Hij besluit dat dit voor morgen misschien ook wel een goed idee is. 😎 Mensen blij maken op hun vakantie.

Het is tijd voor mijn massage maar als we daar aankomen blijkt dat Ed, haar man, opgenomen is in het ziekenhuis. Vermoeden van maagkanker. Matta is erg verdrietig en ik stel voor dat we de massage uitstellen. Maar daar wil Matta niks van weten. Ze heeft iedereen afgezegd behalve mij. Dat is lief natuurlijk maar in mijn hoofd speelt nu ook dat de massage misschien nu niet helemaal zo ontspannen gaat verlopen als ik in gedachten had. In ieder geval moet ik proberen haar verdrietige energie uit mijn aura te houden. Volgen jullie het nog haha!! 😅

Matta doet ontzettend haar best om in gebrekkig Engels me op mijn gemak te stellen. Jammergenoeg is het buiten koud en heeft ze geen verwarming in haar massagesalon. Ik vries me ballen die ik niet heb eraf. Gelukkig is Matta erg professioneel en heeft ze duidelijk verstand van masseren. Ze neemt me stevig onder handen behalve mijn enkel. Die is nog steeds pijnlijk. Wat reumatisch. 😌

Matta slaat geen plekje over en langzaam begint mijn bloed wat meer te stromen naar mijn ijskoude handen en voeten. Matta snapt niet hoe ze zo koud kunnen zijn. En dan verschijnt Mike ook nog even om het hoekje van de deur. Hij maakt snel een foto. En bedankt Mike........😊

Ik ben loom en moe van de massage. We bedanken Matta en wensen haar sterkte. We houden contact over hoe het met Ed gaat. We hebben geen plek voor de landcruiser dit keer dus parkeren we achter de tv winkel van Ed .  Dat heeft Mike meer gedaan en dat was nooit een probleem. Het regent de hele tijd en Mike maakt onder een paraplu snel wat te eten voor ons. Dit is even kramperen. Maar we maken er samen altijd het beste van. 🌧

Ik ben doodmoe. In de landcruiser is het warm en knus. En ik ben dan ook snel in dromenland!! 🧸

1. Esther Wolters:
    15 oktober 2020
    Ach wat sneu voor Ed en Matta
    Heel veel sterkte voor ze 💪
  2. Wendy Muntjewerf:
    15 oktober 2020
    Ja hopelijk veranderd Ed zijn levenstijl een beetje. Roken, drinken, vlees, vet eten en frisdrank iedere dag schijnt toch niet zo best te zijn. Maar ik zie het best veel in Australië. Het is niet het meest gezonde volk. En dat had ik zomaar niet zo verwacht. Mike begint door mij nu ook gezonder te leven. Gelukkig rookt hij niet want dat is niet goed voor zijn stem. En dat is zijn brood. 😅