Bijna weekend!! ☀️

27 maart 2020 - Perth, Australië

Hallo lieve lezers en lezeressen,

ik wil iedereen nog even een hart onder de riem steken!! De wereld staat behoorlijk op zijn kop. En dat blijft voorlopig ook nog wel even zo.  Keep strong,  net als pipi langkous!! Zij heeft het ook in haar eentje moeten redden.

En hier breng ik mijn dagen door met de kinderen. Kinderen leven in het nu. Maken zich niet druk over morgen. Uiten hun emoties vrijuit en zijn ze ook weer snel vergeten. Ze genieten van het moment en dat probeer ik dan ook maar te doen. We Knutselen, picknicken in het park, stoepkrijten om mensen die langslopen blij te maken,  voorlezen, gymen en zingen.

Ze houden hier nogal van de carpenters!! Tja ik dacht waarom niet!! En weet je, het helpt toch een beetje!! Muziek helpt je stemming toch wat te veranderen!! Je word er even wat vrolijker van. Dus ik gebruik muziek zeker om hier even lekker hard mee te brullen en de energie te laten stromen. Dus ik wil jullie vragen om de carpenters op te zoeken en heel hard mee te zingen met " I'm on the top of the world". Sluit je ogen en bedenk dat je op de hoogste berg sta. De wereld ligt nog steeds aan onze voeten. Hij staat alleen heel even stil.

Ik zie hier de meest prachtige vogels!! Ik heb een boom op de foto gezet met allemaal soort papegaaitjes erin. Echt heel veel. Maar toen ik de foto bekeek zag ik alleen witte stipjes. Dus het is een zoekplaatje geworden!! 😅🐦

De kerk word nu even op een laag pitje gezet. Maar de slaapkamer is nu leeggehaald en daar worden nu de diensten via de laptop gevolgd.  Het gezang kan ik in mijn slaapkamer duidelijk horen. Het matras ligt nu in de woonkamer. Beetje vreemd allemaal!! De kinderen slapen er natuurlijk ook voor geen meter in de middag. Want dat is nog steeds wat ouders willen. En ik snap het ook wel!! Want anders komen ze uit hun werk en moeten die kinderen al snel naar bed. Nu kunnen ze nog even van ze genieten!! Alhoewel ze anders altijd naar de kerk met ze gingen. Voor de kinderen dus wel fijn dat hun ouders er nu voor ze zijn!!

Het is nu weekend!! Ik ga proberen morgen wat praktische spullen te kopen. Zoals een houder voor de telefoon voor in de auto. Dan kan ik wat veiliger met navigatie door het verkeer. Ik ben echt nog steeds een schijterd qua rijden. Maar dat was ik in Nederland ook!! En ik wil een slot kopen voor die racefiets die hier staat en licht!! Dan kan ik me ook op die manier verplaatsen!! 😄🚲

Fijn weekend alvast voor iedereen en niet vergeten om de carpenters op te zetten he haha....!! En hou jullie goed. Dikke knuffels!! 😘

1. Adrienne:
    27 maart 2020
    Heerlijk je verhalen zus! Fijn dat het allemaal goed gaat daar. Vind het nog steeds super stoer dat je dit allemaal doet!😘💗 love you!
  2. Monique:
    27 maart 2020
    Hier ook nog steeds de wereld op zijn kop..... en the carpenters, mijn vader draaide de platen veel.... mijn zangkunsten
    🎶🎶Klinken nu heel mooi in mijn hoofd💃🎤😆Top of the world... !!! Pluk de dag lieve vriendin😘❤️
  3. Wendy Muntjewerf:
    29 maart 2020
    Nou misschien is het wel je vader die ons een knipoog geeft van boven dat we het goed doen. En weet je, dat doen we ook!! 😘♥️☀️🌼😍
  4. Monique:
    29 maart 2020
    Dat zou zo maar kunnen zie hem knipogen en dansen en hoor deze close too you.....!!!! en we doen het zeker goed!!!!
    fijne avond voor jouw lieverd XXXxxxx