17 oktober Halloween feest

24 oktober 2020 - Aubin Grove, Australië

Het is eindelijk zover. De band mag spelen op het feest. Mike is een beetje zenuwachtig maar heeft er ook veel zin in. We rijden in de middag eerst naar een vriendin die schilderd. Zij heeft het achtergrond doek gemaakt van de naam van de band, D'bacta. Ooit zal ik jullie nog wel uitleggen waar de letters voor staan. ☺

Daarna naar zus Mike, Margaret. Zij zal ons sminken en we kunnen ons daar ook verkleden. Mike alleen zijn gezicht en ik ben vampiervrouw. Jurk geleend van Melissa. Het droevige nieuws is wel dat Shady zijn moeder op sterven ligt. Ze woont in Engeland en heeft al jaren Parkinson. Iemand verliezen is zwaar maar het maakt het nog zwaarder als je geen afscheid kan nemen. Dat je niet bij iemand kan zijn omdat de afstand gewoon te groot is en dat door de corona het ook niet verstandig is om nu naar Engeland te gaan. Shady kan gelukkig veel van zijn emoties kwijt in zijn muziek. Hij is een fantastische gitarist. Ik zal jullie een filmpje laten zien van zijn talent. 😄

We zijn al vroeg op het feest om alle apperaturen aan te sluiten. En daarna kan het feest beginnen. Ik ken gelukkig veel mensen en het is de hele avond erg gezellig. Mike en ik slapen in de landcruiser achter in de tuin.

Zondag 18 oktober

Het is al wat warmer aan het worden in West Australië en deze week dus boven de 20 graden. Dus lang in de landcruiser liggen is dan geen optie. We mogen gebruik maken van het warme bubbelbad in de tuin. Wat een luxe!! Met half afgesminkte gezichten en een paraplu voor de zon is het echt even nagenieten. 😃

Fiona maakt daarna een flink ontbijt met eieren en spek. Dan kunnen we er weer even tegenaan haha...!! 🥓🍳Daarna rijden Mike en ik naar Toodyay. Daar blijven we een week om bij te komen en samen te genieten van de dieren daar en de mooie omgeving van de wheatbelt. 😘