Weekenden met Mike. Nov 2022

22 december 2022 - Aubin Grove, Australië

Mike doet zijn best om in de weekenden leuke dingen met me te doen. Van band practices tot vele vrienden bezoekjes of verjaardagen. En soms gewoon luieren op south Beach. Onze favourite strand!! Het blijft altijd wel een zoektocht voor een kampeer plek voor de landcruiser.

We hebben een week in het huis van een vriend van Mike gewoond. Hij was met zijn vriendin op vakantie naar Indonesia en vroeg ons om te tuin te bewateren. We hebben al eerder in dat huis in Toodyay geslapen, ook met jona. Het is een heerlijke plek, een beetje op een heuvel dus met mooi uitzicht, vooral met ondergaande zon. 🌅

Die week was fijn voor zowel Mike als mij. Geen drukte of afleiding!! We kunnen als vrienden goed samenzijn. De romantiek is nog niet heel erg aanwezig. Maar ik heb daarin mijn verwachtingen wat bij gesteld😅We hebben veel gewandeld in Toodyay en tijdens het wandelen kwamen we veel metalen grappige dingen tegen die er duidelijk neergezet zijn voor de kids. Mike wil daar fotos gaan maken met de band voor promotie materiaal. Ze zijn bezig om de band meer te promoten en op die manier optredens binnen te halen. Vandaar veel fotos van Mike om aan de band te laten zien.

Die week daar vloog om en ik heb veel kunnen rusten. En dat helpt zeker voor mijn hoofd en moeheid. Maar zodra ik dan weer meer ga doen is het zo weer terug. Maar geduld is een schone zaak.

Paar weken terug hebben we kerst gevierd met de band bij wokka de baseplayer. Maggie, de chinese vrouw van shady was er ook en haar dochter Melissa. Het was een gezellige dag met heerlijk eten en kadootjes. Ik heb tussendoor in de logeerkamer van wokka wat uitgerust om het vol te houden. En uiteindelijk gaf wokka aan dat ik er ook mocht slapen.  Mike was ondertussen alweer erg dronken. En wokka gaf aan, toen iedereen weg was, om op Mike te letten zodat hij niet van de hoge barkruk zou vallen bv. Ik ben al vroeg gaan slapen. Uiteindelijk heeft wokka hem naar de landcruiser gebracht om mij mijn rust te gunnen. Dankjewel wokka!! 😄

Mike heeft geen last van een kater. Of hij laat dat in ieder geval niet merken. Hij weet dat ik het niet leuk vind als hij zo dronken word. Dus om het goed te maken nam hij me mee naar een prachtig Park  genaamd Araluan met allemaal soorten bloemen. Een ongelovelijke diversiteit aan soorten rozen. En van April tot mei staan er ook heel veel tulpen in bloei. Hoe leuk is dat!! Maar nu in de zomer hangt alles er wat slapjes bij. Maar het was toch leuk om er doorheen te wandelen. Zie fotos.

Afgelopen weekend werden zowel Melissa als Milana ziek en ze bleken beide corona te hebben. Ik ben natuurlijk in nauw contact met ze. En ik heb ook verschillende kindjes van de daycare dicht om me heen gehad die later corona bleken te hebben. Ik vind namelijk voorlezen als ze op schoot zitten zo knus. 😍 Ik heb 2 verschillende testen gedaan maar beide negatief. Ik had ook geen symptomen, behalve die ik sowieso dagelijks heb.🙃

Mike heeft me opgehaald omdat we sowieso bij een vriendin zouden gaan eten. Haar naam is Lisa en ze is een ex van Mike van heel lang geleden.  Ze woont met haar 2 puber kinderen zack en Celeste. De vader van de kinderen woont dichtbij en de kinderen gaan daar geregeld heen. Lisa en ik hadden gelijk een klik met elkaar en ze bood aan dat ik bij haar kon blijven. Want teruggaan naar een corona huis leek haar niet verstandig!! Lisa werkt als onderwijskracht bij de vrije school. Ze was bezig om wat takken met wol te bewerken zodat je een soort wooly kerstboom krijg. Heel grappig en heel Steiner achtig he mees haha!! Wel heel mindfulness om te doen.

Toen Mike weer naar Toodyay ging de volgende dag hebben Lisa en ik drie hele gezellige dagen gehad en veel gelachen en gepraat. Ook over Mike. Het was fijn om even mijn hart te luchten. En niet op een kwade manier maar meer bezorgd om hem.

Ik ben vandaag weer terug bij Melissa om al mijn spullen hier in te pakken!! Hoeveel ik dat wel niet gedaan heb de afgelopen jaren. Morgen komt Mike me halen en dan gaan we bij de dierenarts Nicola eten. Zij woont heel Groot met paarden en ezels. Haar moeder heeft een baby possum rescue centre. Ik ben er al eens geweest en heb veel zin om lieve Nicola weer te zien.

Zaterdag zijn we uitgenodigd om bij Margaret kerst avond te vieren. Ik heb aan mike gevraagd of hij niet teveel wil drinken die avond. Vooral feestdagen zijn toch wat emotioneel ofzo. Geen zin in een dronke harry!! Hij heeft het belooft dus ik ben benieuwd!!          En 1e kerst al vroeg in de ochtend met de hele family kerst vieren. Ik hoop dat ik het allemaal ga volhouden.

Iedereen een fijne knusse kerst en een gezond en fantastisch 2023!! 🎅🌲🎁☀️❤️😘

Knuffels van mij!! 💕

1. Esther Wolters:
    22 december 2022
    Fijne en gezellige dagen Wendy 😘
  2. Maureen:
    23 december 2022
    Fijne Krismas en veel rust toe gewenst, met je paarse haren!👍😘
  3. MNQ:
    27 december 2022
    Lieve Wendy, leuk je bericht en foto’s! Knap hoe je in balans blijft bij al die avonturen en nieuwe mensen die je leert kennen. Je bent een echte ontdekkingsreizigSTER.
    Leuk lesidee die takken met wol.. 😃
    Hoop dat je fijne kerstdagen hebt had.
    Een hele gezellige jaarwisseling gewenst! Liefs en hug💝