September phil's play

24 september 2020 - Coolbellup, Australië

Afgelopen weekend zijn Mike en ik vrijdagavond naar een toneelstuk wezen kijken waar zijn broer Phil in speelt. Het toneelstuk word gespeeld in een zaaltje in een soort authentieke taverne. Tevens bar en restaurant. We hebben een tafel gereserveerd zodat we voor het toneelstuk ook een hapje kunnen eten. Maar we zijn niet alleen want bijna de hele familie Barnett schuift ook aan. Behalve Roy en zijn vrouw. Ook Wokka, vriend van Mike en bandlid is aanwezig. Een gezellige boel dus en de drank vloeit rijkelijk!! 🍻

We zijn heen met een uber gekomen dus die zal ons ook weer veilig thuis brengen. Nou ja thuis. We slapen in de landcruiser op het erf van Wokka. Het toneelstuk is heel goed gespeeld. Het gaat in het kort gezegd over het gevangeniswezen in de jaren 40. Met hongerstakingen en wanpraktijken. Phil speelt een gevangene die de baas speelt over de andere gevangenen. Qua postuur past deze rol heel goed bij hem. En hij speelt het ook met veel passie.

Mike heeft me natuurlijk al veel over zijn familie verteld en hoe alle verhoudingen liggen in zo'n groot gezin. Ik vind dat heel intressant!! Maar daar zal ik later wat meer over vertellen. Ik maak deze blog niet te lang want ik heb deze week heel weinig tijd. Ik kreeg afgelopen woensdag een lekke band met de auto. Gelukkig was ik nog amper de straat uit. Voorzichtig maar weer terug rijden naar het huis. Een vrouw stond al wild en met een kwaad gezicht naar me te zwaaien en gebaren. I know, I know....I try to park. Dont worry!! Toevallig kwam net de buurman ook thuis .  En hij stroopte gelijk zijn mouwen op waar twee getatoeëerde gespierde armen onder vandaan kwamen. 😊

Hup hup hup....in no time zat de reserveband eronder. Maar die band is kleiner en daar mag je niet harder mee dan 80. Hmm...dan toch maar met bus en trein en lopen naar Aubin grove. En ik beloof wat lekkers te bakken voor mijn gespierde hulp. 🥧

Diezelfde dag krijg ik te horen dat Mark de vader zijn baan kwijt is. Hij is nu druk aan het solliciteren en wat dat voor gevolgen voor mij heeft is nog even afwachten. Ik heb in ieder geval 4 weken vrij vanaf morgen ipv 2 weken. Financieel is dat nu voor mij even krapjes want ik krijg niks betaald in mijn vakanties maar woon nu wel ergens waar ik huur betaal. Ah Well......komt vast goed!! Ons ben zunig zei mijn grootmoeder altijd. 🤣

Vandaag op school geweest van Manna om het verjaardagsritueel te vieren. Manna word morgen 5 jaar maar dan is de school dicht. Dus vandaar vandaag feest. Wat doen ze dat schattig op de Steiner school. Met prachtige rituelen en kaarsen. En lieve liedjes en een verhaal van de juf. Ook de ouders vertellen een verhaal over Manna met foto's. Ben blij dat ik er bij mocht zijn. Ik heb stiekem wat foto's gemaakt want eigenlijk mag dat niet. Dus niet verspreiden alsjeblieft!! 😅

Vanavond ga ik ook naar de Steiner school om de play te zien van class 12. Ben benieuwd!! Vandaag ook een taart gemaakt voor de verjaardag van Manna. Ze is dol op frozen dus daar maar iets mee in elkaar geknutseld!! Morgen vieren we het met zijn alle. En gaan we misschien ice skaten. Dan gaat Aishe, de aupair die in mijn kamer woont, ook mee.

Ik ben misschien weer een tijdje off line want ik ga weer op vakantie met Mike. We gaan nu down south bekijken. The big trees!! En natuurlijk neem ik jullie daarna weer mee in mijn blog op al mijn avonturen!! Wie weet komen de aliens nog weer op bezoek of horen we weer gekke vogels. Met ons kun je alles verwachten!!

Dikke knuffels en keep gezond!! 😘

1. Esther Wolters:
    24 september 2020
    Dat is een aardig in elkaar gefrummeld Frozen taartje Wendy !
    Fijne vakantie xx
  2. Petra: