Laatste dag Kalbarri, friends for life!! February 2023

12 februari 2023 - Zuytdorp, Australië

Vandaag de laatste dag!! Nog even voor de laatste keer snorkelen. Ondanks pijnlijke Oren en hoofd.  Ik wil toch dingen beleven en meemaken ondanks dat mijn lijf soms tegensputterd.

Snorkelen hier is werkelijk prachtig. Alsof je in een aquarium zwemt. Ik heb nog nooit zoveel verschillende vissen gezien. Hele scholen felgekleurde, gestreepte visjes maar ook grote blauw fluor gekleurde vissen. Het steekt allemaal zo prachtig af bij het koraal. Het is een beschermd gebied dus je mag er niet vissen. Gelukkig maar!! De rust onder water vind ik fijn. Het is zo stil en voelt zo peaceful!!

Ook nog even naar Zuytdorp memorial geweest. Intressant wat de nederlanders hebben achtergelaten hier. Misschien ook wat nageslachten. 😝

Gister muziekavond met Tony en Ann, en Ann haar broer en zijn vriendin uit Ireland. Zij zijn hier voor een jaar om Tony en Ann te helpen met hun business. Het was gezellig en ik ga ze enorm missen. Het was fijn om hier mijn eigen huisje te hebben. Privacy en rust.  En Tony en Ann zijn werkelijk schatten. Friends for life!!

We blijven elkaar volgen via social media ofcourse. En ze zijn ook erg nieuwsgierig hoe het met jona zal gaan. ❤️

Dikke knuffels en het kan weer even duren voordat ik in de lucht kom. Aankomende week ben ik in Toodyay bij de ouders van Mike en daarna 2 weken Bali.🙋‍♀️✨️🐟🐠😘

1. Janny Muntjewerf:
    12 februari 2023
    Prachtige foto's, toch maar weer gedaan met je zieke lijffie, heel mooi lieverd, fijne tijd op Bali ♥️♥️♥️
  2. MNQ:
    12 februari 2023
    Wat een indrukwekkend landschap!
    Gaaf dat je gesnorkeld hebt, al vind ik het wel heel naar voor je dat je ook pijn moet doorstaan. Maar dit nemen ze je niet af. Prachtig inderdaad die stille onderwaterwereld💙🪸. Ik nam in Curaçao een plastic zakje etensrestjes mee om vissen te voeren. Dat was heel leuk om te zien.
    Lieve Wendy een fijne tijd in Toodyay en daarna heel veel genieten in Bali samen met Roline.
    Goede reis!!!! 😘
  3. Cécile:
    13 februari 2023
    Lieve Wen, ik ben nu weer helemaal bij met al je verhalen... pfff, wat maak je een hoop mee!
    Goeie reis naar Bali, en vooral veeeeel plezier met Roline! 😘😘
  4. Petra:
    13 februari 2023
    Goeie reis naar Bali lieverd!