Coronavirus??

16 maart 2020 - Perth, Australië

Vrijdag de 13e. Oh jee, ook Manna is nu begonnen met hoesten en ook moeders heeft keelpijn en voelt zich niet lekker. En de datum zit me ook al niet lekker. 🐈 Ouders besluiten beide kinderen thuis te houden. Eh, wie gaat er de hele dag op ze passen. Oh me ofcourse. Even in mijn hoofd omschakelen naar beetje huishouden en in de zon zitten naar hele dag kids vermaken. Nu valt dat gelukkig mee. Deze kinderen zijn opgegroeid met weinig speelgoed,  geen tv of tablets etc. Ze barsten van eigen fantasie en spelen uren met elkaar buiten met het kleine beetje speelgoed wat ze hebben. Ik besluit tussen de middag te gaan picknicken in het park.  Zo ziek zijn ze nou ook weer niet. En toch voel ik me op de een of andere manier schuldig. Iedereen in het gezin is ziek geworden sinds ik er ben. Ik kan er niks aan doen maar leg toch de link met corona. Ouders werken in een ziekenhuis maar Ze wuiven het wat weg toen ik er gister over begon. Iedere herfst word 1 van ons ziek. hoort bij de herfst. Ik voel me verder prima Gelukkig!! Dus ik laat mijn zorgen maar los. Ik kan er verder ook weinig mee.  🙂 Ik heb een rugtas vol gezond eten klaargemaakt met groente en rijst en fruit etc. En ik neem een groot kleed mee. Kids gaan op loopfietsjes met me mee. Kan me nog goed herinneren dat mees ook zo'n loopfiets had. Hij kon er verschrikkelijk hard mee dus voor de zekerheid maar goede afspraken gemaakt. Wachten bij het oversteken......😅 Soms is het leven echt mooi. Zittend met mooi weer in de speeltuin aan een picknicktafel heerlijk picknicken. Dan scheelt het toch wel enorm dat het gewoon iedere dag mooi weer is. Daar word je als mens blij van. Na het eten spelen de kinderen blij in de speeltuin. Zie foto. Thuis douchen en naar bed. Dat zal ik vast nog 100 keer schrijven haha....!! In de avond ben ik even lekker in mijn eentje lopend naar de winkel geweest. Even wat lekkere dingen inslaan. Maar godsiela wat is het duur. Niet grappig!!

Morgen ben ik vrij. Dan ga ik naar een kunstenaars kustplaatsje!! Veel zin in!! 🎨