Van alles wat!!

8 mei 2020 - Perth, Australië

Al een paar dagen heb ik bezoek van 2 grappige papegaai achtige vogels. Ik denk mannetje en vrouwtje die gezellig rondscharrelen bij het huis. Zie foto's!! Ik word daar echt zo blij van als ik dat zie. Zo schattig!!

Met de kinderen heb ik gister koekjes gebakken voor moederdag. Op donderdag zijn de scholen om 1uur uit dus daar hadden we mooi tijd voor. Zie foto's!! Ik maak op donderdag ook altijd eten voor het gezin omdat het die dag kerkdag is. Ach ja,  zo ben ik!! Gister dus wraps gemaakt!! En weer zat vooral manna te smullen!! 😋

Leigh heeft een vriendin die een paar huizen bij het gezin vandaan woont. Naam natuurlijk vergeten haha....!! Een alleenstaande vrouw van in de 50 en opgegroeid in de kibboets in Israël!! Ze is erg nieuwsgierig naar mij en ik ook nu naar haar.  Ik weet nog dat ik in mijn jonge jaren heel geïnteresseerd was in de kibboets.  Daar wilde ik wel een jaar naartoe. Nooit van gekomen. Het werd uiteindelijk Turkije maar dat is weer een heel ander verhaal!! Maar ik ga haar eerdaags bezoeken dus word vervolgd. 😊

En leigh is voor zaterdagavond allemaal mensen aan het uitnodigen. We mogen tot 10 Dus dat wil ze ook halen haha....!! Ze heeft veel muzikanten in haar vriendenkring dus dat word vast gezellig!! Ik ben er wel achter dat de meeste Australische mensen wel van een feestje houden. En drank gaat er ook wel in. Ook dit word weer vervolgd!! 🍷🥂🤪

Toen ik vanmorgen naar school liep raakte ik in gesprek met een vrouw. Zij bleek de dochter van Richard en Ann. Van de picknick in het park lang geleden. Die mensen die aangesloten zijn bij de red rebels. Ik heb ze zo vaak geprobeerd ze te contacten maar krijg die stomme telefoon nummers niet goed. Ik denk werkelijk dat ik discalculie heb want cijfers en ik,  dat gaat niet samen. Maar dus heel blij om op deze manier weer contact te leggen. Ze geeft aan dat haar ouders mij een erg boeiend en intressante vrouw vinden en dat ze graag nog een keer willen afspreken!! Nou ik ook!! Dus ik geef mijn telefoonnummer aan haar en hopelijk komt het nu goed. En kan ik me straks dapper aansluiten bij de red rebels!! Strijden voor de natuur. Ik kom nog tijd tekort.

Gelukkig heeft het gezin een kast vol met vitamine en ik weet niet wat. Sif geeft aan dat ik vooral ook mee mag slikken. Ze willen me natuurlijk gezond houden. En met al die activiteiten doe ik dat ook maar braaf!! Zie foto haha!! ☺

Lieve mensen,  ik ga alweer bijna het weekend in.  Allemaal een fijn weekend en een liefdevolle moederdag. En dat we maar aan alle moeders denken die het nu moeilijk hebben om wat voor reden dan ook!!

Dikke knuf!! 😘

1. JAN:
    8 mei 2020
    Discalculie en namen vergeten? Het gaat niet goed met je! Kom snel terug. ;-)
  2. Wendy Muntjewerf:
    11 mei 2020
    Haha.....kom jij me halen in je privé jet!! Veel vliegtuigen gaan namelijk niet. 🤪
  3. JAN:
    11 mei 2020
    Ik voorspel dat jij helemaal niet meer terugkomt naar Nederland, gezien alle vrienden die je maakt. ;-)