Telefoon stuk😢

10 oktober 2022 - Broome, Australië

Mijn telefoon kan niet zo goed tegen oververhitting dus hij is stuk. Ik heb hem met mijn mistige hoofd vergeten in de auto. Op de stoel achter het raam met 40 graden. Nu heb ik een “ gekookte” mobiel. En hij valt continu uit.
Na dagen zonder wifi maar op de prachtigste plekken te zijn geweest, zijn we nu in Broome. We verblijven bij lieve vrienden. Tony en Ann. Het is hier heel heet. Zeker 40 graden.
Morgen vliegt Jona naar Japan.

ik gebruik nu even Jona haar telefoon om jullie dit bericht te sturen. Ik ga morgen naar een telefoon winkel. Hopelijk kan er wat aan gedaan worden.
En anders zal ik een nieuwe telefoon moeten aanschaffen.
Maar het kan zijn dat ik dus een tijdlang niks van me zal laten horen. Maar dan weten jullie de reden.

Het gaat over het algemeen goed. Gezondheid is nog steeds niet ok. Maar we hebben een hele mooie reis gehad samen. Zoveel gezien en meegemaakt. Een prachtige herinnering. Ik zal jullie het allemaal nog gaan vertellen maar even geduld dus nog.

Mike en ik blijven nog tot vrijdag in Broome bij Tony en Ann. Even niet reizen wat enorm vermoeiend is. Daarna reizen we langzaam weer naar Perth. Daar ga ik naar mijn vriendin Melissa om daar verder aan mijn gezondheid te werken.

knuffels van mij😘🦘

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Janny Muntjewerf:
    10 oktober 2022
    Pak je rust lieverd xxxx
  2. Petra:
    10 oktober 2022
    Geniet lekker en doe t rustig aan schat😘
  3. Cécile:
    Zal wennen zijn, zonder Jona. Hoop dat je spoedig opknapt 🙏🙏
  4. René:
    11 oktober 2022
    Hi Wen, wat bijzonder dat je het stuk tot nu toe samen met Joon hebt mogen doen he !!??
    Ik hoop dat je bij Melissa wat gaat opknappen.
    Grtjs.
    R.
  5. Juanita:
    15 oktober 2022
    Lieve Wendy rustig aan genieten moppie!dikke knuffel en succes met je mobiel.xxx
  6. Wendy Muntjewerf:
    22 november 2022
    Dankjewel!! 🥰
    En ik heb gelukkig nog even de tijd.
    Dus eerst uitrusten, wat meer opknappen 🙏
    En dan uitzoeken wat ik nog wil zien in dit grote land.
    Het leven ziet er echt anders uit als je niet gezond bent. Zoals jij maar al te goed weet!!
    Hoop dat het met jou ook goed gaat.
    Knuf knuf😘
  7. Pieter: